3 juli - vaaaalpsjuk!

Sitter på jobbet. Har lovat mig själv att INTE kolla på någon hund idag. Är så valpsjuk nu. Den första tiden med sin valp är jobbig, intensiv o helt underbar. Visst är det otroligt krävande både med en valp o med en vuxen hund. De ska inte lämnas själva för länge, man ska ge dem mat, motion, lek o en massssa kärlek.

Jag är otroligt tacksam för att mina föräldrar ställer upp o tar Tyson så mkt som de gör. O varken dom eller han klagar, han totalt avgudar dom och han hatar o vara ifrån dom. Mamma o pappa e likadana. De gör allt för sitt lilla "barnbarn" :) Världens bästa föräldrar helt enkelt <3

Tänk att det är snart 1 1/2 år sen mitt hjärta flyttade hem till mig, helt skadat vad tiden går fort <3



Han var så fruktansvärt liten när jag hämtade honom. Han vägde inte mer än 600 gram. Nu är han dock en stoooor kille med stadiga 3 kilo. Ganska mkt för o va chihuahua men nu e han lite sommartjock också. Mormor o morfar skämmer bort honom alldeles för mkt ^^



Åå min lilla prins :)

Är inne o kikar på http://enibas.blogg.se/ o man blir ju inte liiiiite valpsugen då hon precis har fått hem en liten mopsvalp.
Mops har jag alltid sagt att jag ska ha en i mitt liv någongång o man blir ju ganska så sugen när man ser bilderna på hennes blogg :)

Tyson kanske skulle behöva en liten mops-kompis?
Va säger ni?


// fia . valpsjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0