28 juli . TURKIET 18-26 aug!

I måndags så beställde jag o bästaste Johanna en resa till Turkiet.

Vi åker onsdagen den 18 aug kl 17.15 från Landvetter o återkommer torsdagen den 26 aug kl 02.15. Jag längtar så jag dööööör!

Kommer ha semester hela v33 o v34 ska blir så jäääävla gött. Förstår ni hur skönt de ska bli med semester? Jag som är så anti semester som man kan bli. Tycker man kan jobba. Har massvis med dagar o ta ut o nu gör jag de. Känner att min kropp behöver en tur till väääärmen! Kommer dock sakna min prins massor, har inte vart ifrån honom mer än 3 dagar max, de kommer bli så konstigt!

Vi ska ha de så jävla bra. Sola, bada, dricka drinkar, röka vattenpipa på balkongen o äta god mat. Avis? De förstår jag för vi kommer ha en kanonsemester :D

De allra bästa är att hotellet är 50 m från stranden, inget o klaga på precis. Så JOHANNA, ÄR DU TAGGAD??

// fia  . so long suckers!


Kommentarer
Postat av: Evelina

njuuut!!!

2010-07-29 @ 02:21:27
URL: http://evielajna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0