28 juli . 19-25 juli

Måndagen: Gick upp o gick ner till mamma o pappa där jag la mig igen. Va helt slut från helgen så sov tills jag började jobba. Jobbade 13-19.15 o efter de så gick jag, mamma, pappa o Tyson till kyrkogården o gav min farfar blommor på hans grav. De va 11 år sen han lämnade oss. Saknar honom så mkt <3 Efter de så gick jag en sväng till Annelie o Martin där de snackades en del innan jag pyste hem..

Tisdagen: Jobbade på fm. Sen va de meningen att jag skulle till Lidköping men de blev inte så så jag o mamma va i stan. Testade min tärnklänning, gjorde ytterligare en ändring o så pantade vi flaskor på maxi o handlade. Efter de så försökte jag städa lite innan jag åkte in o käkade pizza med Ica o Polly på alpina ;)

Onsdagen: Jobbade på fm. Efter jobbet pyste jag ner till mamma o pappa o solade på deras altan, asnice. Sen gick jag hem till Annelie o Martin där jag blev bjuden på supergod mat. Sen drog jag o Annelie o mötte Pernilla o så spelade vi bilbingo. Vann inget tyvärr men trevligt va de iaf :)

Torsdagen: Jobbade på fm. Efter de så va jag med Annelie en sväng i stallet där hon har sin häst, va o kikade läget med honom. Sen så åkte vi hem till henne o Martin hade gjort asgod mat till oss. Blir verkligen bortskämd ;) Sen kikade vi på film "new moon" ;)

Fredagen: Jobbade på fm. Efter jobbet åkte jag till Lidköping o mötte upp Z i stan där vi kikade på underkläder till henne. Sen hem till dom o så kom prästen på besök o de diskuterades ang bröllopet o dopet som sker den 7 aug :) Nikki va så himla söt hela tiden, tänk att hon e mitt fadderbarn <3
När prästen åkt så åkte vi ut till Mc där vi mötte Ica o Polly av en slump o sen åkte jag o Z o handlade innan vi åkte ut till deras stuga. I stugan bakade Z chokladtårta o jag o Johan spelade Mario! Sen blev de racefart hem då jag skulle va i Mstad innan 11 o va tvungen o packa innan. PANIK! Va på ekudden 3 min över 11. De va nog en snitthastighet på 100 km/h ;)

Lördagen: Vaknade upp i husvagnen :) Busade o gosade med Tyson på morgonen. Sen åkte jag, mamma o Tyson in till Mstad city o kikade. O så kom Annelie o Texas o höll oss sällskap. Mkt trevligt! :D Blev o kika i lite affärer, samt Karlsson o coop. Sen blev de pizza från prebende till lunch som vi åt ute i förtältet på campingen.
Sen gick jag, Annelie o Texas en sväng innan vi åkte till godislagret o köpte godis o dom åkte hem. Jag åkte tillbaka o vilade en stund innan jag o mamma tog med Tyson på en promenix i kohagen :) Sen kom min faster o mina kusiner, min fasters gubbe kom med pappa någon timme tidigare. Vi grillade o pratade, mkt trevlig kväll :)

Söndagen: Regn o blåst hela natten. GIck upp tidigt för o åka hem o duscha innan jobbet. Jobbade hela dagen. Fixade med beställningar osv så dagen gick väldigt fort :) Efter jobbet så gjorde jag tacogratäng hemma hos mamma o pappa o de käkade vi framför "the proposal" o efter de åt vi kladdkaka! Sen gick jag hem o jag o Johanna började kika på lite resor..

// fia . farfar<3


(Mitt fadderbarn Nikki, söt eller vad? Hennes underbara storasyster är också världens sötaste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0