20 juli - 12-14 juli

Måndagen: Upp på morgonen o jobbade. Efter jobbet blev de o fika med Johanna, Sara o Bitta i stan. Mkt mkt trevligt :D På kvällen så städade jag ur husvagnen o så kikade vi på film jag o Sara :)

Tisdagen: Sov ut lite innan jag plockade ihop lite saker till min lilla semester :) Sen va de dags o jobba. Ett jävla åskoväder drog in över byn o strömmen gick på jobbet. Helt svart.. O alldeles tyst! Riktigt konstyig känsla. Ingen funkade i nästan hela kommunen, ganska så rejält oväder! Gick inte o göra nåt. Ganska så dött men kunder under tiden också eftersom de inte gick o handla med kort ^^ efter ca 1 1/2 timmes strömlöshet så kom de äntligen tillbaka :) Efter jobbet så blev de o greja med bilen i ca 3 timmar då den krånglade :'/

Onsdagen: Jobbade på morgonen, svintrött o asstressad. Fanns en hel del saker som behövdes göras klart både med bilen o på jobbet. Slutade 13 o då blev de o packa in alla saker i husvagnen o tvätta bilen. Kl 15 lämnade jag timmersdala :)



// fia . åskoväder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0