12 juli - 5-11 juli

Måndag: Grejade på fm o chillade innan jobbet. Jobbade em. På kvällen så blev de flera timmar med slipning på husvagnen :)

Tisdag: Jobbade några timmar på fm. Sen pyste jag till Anna Karin o förlängde mitt hår. SKITBRA blev de. Tog 3 1/2 timme men de va de helt enkelt värt :) Efter de så grejade jag lite hemma sen åkte jag till Ica o Polly, vi käkade kinamat o kikade på en film :)



Onsdag: Jobbade på fm! Sen efter jobbet kom Zenita, Nora o Nikki på besök. Vi satt i trädgården o snackade lite. Nora sprang i trädgården o Nikki sög på mitt finger, hon börjar få tänder den lilla godingen! Efter att de åkt hem så åkte jag, Ica, Josse o Andreas på bingo. Vann inget men va nära flera ggr ;'( Efter bingon blev de o slipa några timmar till :P

Torsdag: Jobbade på fm. Sen åkte jag, Tyson o min mamma till min faster o hennes gubbes kolonilott på karstorp i Skövde där vi fick mat o efterrätt :) Sen åkte vi vidare till Tboda där vi la på silverhjärtan på min mormor, morfar o morbrors gravar. Blev så fint :) Efter de va vi på Garden blommor, hos min moster o hos min kusin en sväng innan vi åkte hem. Sen åkte jag o Josse o kikade på "Eclipse" en gång till, lika bra den gången också!

Fredag: Jobbade på förmiddagen. Sen så eftermiddagen så kom min mosters gubbe o lackade husvagnen så jag o mamma gjorde mat till min slälkt då min andra moster o hennes gubbe kom på besök också :)

Lördag: Upp tidigt o jobba hela dagen. Efter jobbet va de bara o greja med husvagnen. O vi blev klara med de mesta. Så de blev en hel del jobbande men den blev asbra o jag e så nöjd :) Sen snackade jag i telefon med Johanna innan jag la mig, va helt slut!

Söndag: Upp tidigt o jobba hela dagen. Efter jobbet så kom Sara o vi åkte till ÖB o handlade lite småskit till husvagnen. Hemma igen så käkade vi o målade fälgarna på husvagnen. Sen började Sara göra en frisyr på mig som jag ev ska ha på mina kompisars bröllop o så kom Annelie över o höll oss sällskap, trevligt :)

// fia . långhårig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0