11 juli - husvagnen!

Igår efter jobbet pyste jag ner till mamma o pappa o grejade med husvagnen. De sista grejerna skulle på så som lampor, förtältsskena, lister över fönster. Jag började även handmåla fälgarna vita så idag har jag färg på händerna ^^ Blir o måla en andra gång imorgon efter jobbet då fälgarna va röda innan o skulle bli vita så täckte de inte så bra!

Satte även in de fina gardinerna igår o la in madrasserna o kuddarna :) Va hemma o hämtade de mesta av sakerna som jag handlat till husvagnen o plockade in allt i skåpen. Så de närmaste dagarna behöver jag bara handla de sista nödvändighetssakerna, plocka in de jag ska ha med mig i klädväg samt torka golvet o lägga in en matta sen är jag redo för avfärd!





Jag är så nöjd!!!


Tack till världens bästa pappa för att du gjort detta möjligt. Även ett stort tack till Ingvar, Bosse, Offa, Ulrik, Mamma, Putte, Peter o Kent för all hjälp. Utan er hade de aldrig gått!

Nu ser jag fram emot en toppen semester nere i Varberg. Bara 4 arbetsdagar kvar om man räknar med denna ;D UNDERBART!

// fia . min fina husvagn ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0