10 juli - projekt husvagn!

Har ju glömt o berätta om mitt "lilla" projekt.
Jag o min pappa köpte oss en riktigt gammal husvagn från 1962. Det enda existerande exemplaret som finns i Sverige. (Finns dock liknande husvagnar).



Den är väääldigt liten. Nu var de så att vi ville ha den bakom Oldsmobilen. Dvs denna bilen:

O då går de ju inte o ha en gul/vit husvagn när man har en rosa bil.

Så efter ca 60 timmar med slipning av husvagnen o alla dess delar så är den ÄNTLIGEN målad i samma rosa färg som bilen!




Kortet tog jag igår under tiden. Då är inte klarlacken på så den ser mkt bättre ut nu :)

Så på onsdag är det dags o åka ner till Varberg o Wheels and Wings med mitt fina ekipage!

Så nu blir de o pysa ner till mor o far efter jobbet o plocka in alla saker i husvagnen, så som luckor osv o på måndag blir de o plocka in alla saker jag handlat på ikea :)

JAG ÄR SÅ NÖJD! Även om de senaste tiden vart jobbig då de har blivit några sena kvällar o dessutom har pappa vart lite sur för jag inte slipat varenda kväll :P

Så va tycker ni om husvagnen? Visst är en söt? Ska fixa en bra bild på den när den är riktigt lackad o när jag fått in alla saker o när den e kopplad på bilen :D

// fia - finaste husvagnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0