9 Januari

Idag är jag ledig. Lördag, söndag och måndag också. Har bytt schema på jobbet så jag har de riktigt bra denna veckan som är. Jobbar bara tisdag o torsdag. Visst blir de lite mindre timmar men jag kommer också må bättre i kropp o själ :)

Just nu är jag i Lidköping hos Z o J. Dom spelar Mariocart o jag ska strax joina dom. Håller på o skördar på min farm bara ;)

Idag har jag städat hela lägenheten på förmiddagen o sen åkte jag hit. O här har vi bakat tekakor som var supermumsiga o käkat mat. Perfekt fredag. Man ska inte behöva göra något alls.

Imorgon blir de o åka hem o sen ska jag o mamma till stan o handla kläder till kvällen. Imorgon kväll ska jag på drinkkväll hos Marcus. De ska bli trevligt. Finklätt är temat o jag ska nog ha en svart klänning om jag hittar någon fin kofta o ha till :)

Fick mina kläder från ellos idag också. Beställde ett par jeans som jag inte trodde jag skulle få på mig men ville ha dom iaf tills jag skulle gå ner i vikt. Snacka om att jag blev chockad när dom passade. De va uuunnnderbart :D

Ne nu blir mariocart med dom andra :) Får nog en ny design de närmaste dagarna!

// fia . fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0