20 januari - dag 2 utan träning.

Känner mig helt förslappad. Ingen crosstrainer på 2 dagar. De känns fan förjävligt. Men vill inte riskera något o träna när jag e så förkyld o har feber. Kommer få hjärtproblem när jag e äldre men väntar gärna tills dess :P

Idag har jag jobbat på Albrekts. Gick väl okej. Känner mig däven o inte så stark så de blev inte så mkt gjort men sålde en hel del när chefen slutat! Jobbar på måndag där igen. Sen söndagen nästa vecka. Massa extrajobb. Tackar för pengarna ;) Får iofs jobba för dom så ^^ Max, Malin o Inger va på besök också, TREVLIGT!

Har bara ätit när jag kom hem o kikat på "entourage". Inne på säsong 5 nu, heeelt otroligt. Kollar iofs några avsnitt om dagen så kan bero på de ^^

Sett min nya design btw? Skitsnygg va?? TACK SARA. Världens bästa "lillasyster"! <3

// FIA . trött på o va sjuker!


Kommentarer
Postat av: Malin

Massa nice ny utstyrsel!

Tack för smakrådet förut idag ;)

2010-01-20 @ 23:30:19
URL: http://sevmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0