19 januari - förlåt..

Är som vanligt dålig på o uppdatera. Har jobbat sen i torsdags o då har de blivit mindre uppdateringar..

Helgen va lugn. Jobbade hela helgen!
På fredagen så va Ica o Polly här så vi åt lite tacos o kikade på tv :)
I lördags så hade jag ångest efter fredagens godisätande så jag körde 1 1/2 timmes crosstrainer o gjorde ingenting alls. Va trött från fredagen då jag sov dåligt.
I söndags så va de jobb också så hände de ingenting på kvällen. Softade o crosstrainade.

Igår så kände jag mig inte så superpigg. Kände mig lite däven. Jobbade 16-19.30 i stan sen gick jag o handlade massa nyttigheter.
Sen kom mamma o jag åkte med henne när hon gjorde iordning sin naglar sen mötte vi upp min pappa o Tyson hos min faster en sväng innan vi åkte hem..
Vågen visade även -1,3 kilo denna dag! Skönt. En timmes crosstrainer om dagen har gjort sitt. Märks i midjan.

Idag så vaknade jag upp med feber, halsont o huvudvärk. Jobbade några timmar innan jag fick gå hem. Va helt slut. Så idag är de första dagen på ett tag som jag inte tränar, går ut o går eller nåt. Orkade inte bara helt enkelt. Så har kikat på en film o bara slappat. O sen har jag kikat på handbollen, förlust, inget roligt :(

Ne nu ska jag gå ut med Tyson sen ska vi lägga oss i sängen o kika på ett avsnitt "entourage" innan ögonen faller ihop!

// fia . sjuker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0