12 januari - veckans serietips!

"Entourage"


TV-serien handlar om ett killgäng i staden Los Angeles. Vincent Chase(Adrian Greiner) är en skådespelare som kämpar för att bli en stor filmstjärna. Med hjälp av sitt följe (entourage) och sin hetsige agent försöker han slå sig fram i den hårda konkurrensen. Många av gästskådespelarna är verkliga kändisar som spelar sig själva i TV-serien, t. ex. Jessica Alba. Serien är löst baserad på Mark Walhbergs liv som ung skådespelar på väg mot sitt stora genombrott i Hollywood.

Jag rekommenderar verkligen "Entourage". Jag skäms att de tagit mig 5(!!!) år att börja se på denna underbara serie. Den är lättsam, rolig och helt underbar, det är svårt o säga va man tycker om men den e verkligen så jävla bra!

BÖRJA KOLLA PÅ DEN NU! (Om ni inte sett den innan
)

Dags för s02e03 för min del. Började kolla igår xD

// fia . jag vill också ha ett entourage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0