12 januari - min dag!

Sov asgott o tyvärr så ringde klockan. Idag va de dags för jobb. Är inte van o jobba nu när jag vart ledig i 4 dagar. Men skönt o komma tillbaka o komma igång lite. Blev nästan lite rastlös o va ledig så många dagar ^^

Idag kom först varor från dagab, sen tobaken, tidningarna och filmerna så hade en hel del o pyssla med så dagen gick ganska så fort. Gick fortfare förra tisdagen men då va de så himla mkt o göra ^^ Men älskar o jobba heldagar, man har mer o göra samt att jag e ledig varannan dag. Inte helt fel?

Efter jobbet så va jag hos mamma o pappa en sväng o hämtade Tyson. Försökte även klippa klorna på honom men han blev helt vansinnig så jag gav upp de hela. Han får skylla sig själv när vi får åka till vetrinären. De går inte o klippa dom. Han bits o blir helt tokig. Får köpa munkorg, enda lösningen e jag rädd för :S

O nu ligger jag i sängen. En kille har vart här o fixat antennen in till tvn i sovrummet men jag fick inte igång de iaf. Får kika på de imorgon istället! Innan så har jag kört 1 timme på crosstrainern medans jag kikade på "Something new". En riktigt mysig film. Den slutar inte förrän halv tolv på trean men jag hade laddat ner den så när jag va klar med crosstrainern så förflyttade jag mig till sängen o kikade på resten o åt hounungsmelon!

Nu ska jag ut med Tyson o sen ska vi kika på några avsnitt av "Entourage" innan vi lägger oss. Är ju ledig imorgon :D

// fia . en tjurig Tyson idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0