12 januari - min dag igår!

Nora kom hit vid lite efter två. Så jag bytte på henne, de första hon gör är o bajsar. Skitunge ^^ o sen käkade hon o så va vi ute o åkte lite pulka. Eller hon åkte pulka o jag drog. Sen åkte vi in till stan o väntade på hennes föräldrar som va på UL.

När J o Z va klara så gick vi o Sara till Kristinaboden o kikade på tärnklänningar till J o Z´s bröllop. Jag o Sara hittade en modell som föll oss båda i smaken så igår beställde vi en tärnklänning. Jättefin e den och jag ska använda den som finklänning sen, korta den lite bara.

Sen åkte jag hem o gjorde mig gårdagens middag och dagens lunch samt middag. Kycklingsoppa med potatis o morötter. Åååh soppa e så löjligt gott! Skulle lätt kunna leva på soppa. Men ni har jag så dålig fantasi så då skulle de få bli samma sort varje dag ^^

Någon som har något bra sopprecept?

Ne nu måste jag fortsätta o jobba!

// fia . soppa soppa soppa



Kommentarer
Postat av: Tobias

Den randiga var sjukt snygg =)

2010-01-12 @ 21:22:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0