11 januari - minus 2 kilo

Väger mig varje måndag och 1 måndag i månad mäter jag även midjemåttet.

Idag var de dags för första vägning efter juluppehållet. -2 kilo visade vågen på 1 vecka. Verkligen över förväntan. Jag har nämligen slarvat lite. Åt ju semla, chips o godis i lördags o pizza igår. Dessutom drack vi en hel del söta drinkar i lördags. Men tydligen så spelade de ingen roll, bara man inte gör de varje vecka o dag!

Denna veckan ska jag skärpa mig lite bättre. Det är ju alltid lättare o gå ner första veckan då man förlorar mycket vatten o slaggprodukter som är i kroppen. Men målet denna veckan är målet att gå ner 1 kilo minst. Ska ju försöka att gå ner 0,5-1 kilo i veckan tills augusti. Då ska jag vara brudtärna på Z o Johans bröllop o jag vill väga 20kg mindre än vad jag vägde när jag började. Nu har jag gått ner 4,8 kg så bara 15,2 kg kvar ^^

Måste nere o handla mer frukt o grönt. Äter just nu massor med kiwi o honungsmelon. De e så löjligt gott.

Ne nu ska jag crosstraina o göra kycklingsoppa. Sen ska jag vara barnvakt åt Nora medan Z o J är på ultraljud :) Sen ska jag o Nora möta upp dom i stan så ska vi kika på klänningar till bröllopet!

Ha en bra måndag. Jag är förövrigt ledig idag, fjärde dagen irad. De va ungefär 6 månader sen jag var ledig mer än 2 dagar i rad. Sjukt men det är så jäääävla skönt!

// fia . fjärde lediga dagen irad

Kommentarer
Postat av: Tobias

En sån där maskin har jag :D älskar dom!

2010-01-11 @ 13:13:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Precis, tränar på den 5-6 gånger i veckan :D riktigt nice

2010-01-11 @ 13:29:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0