11 januari - ett tips!

För dig som vill gå ner i vikt men inte riktigt hinner att göra nyttig mat varje dag så finns de en jättebra snabbrätt för dig..

Jag äter Weightwatcher när jag inte hinner med o göra mat. Portionerna innehåller mellan 300-460 kcal per portion o finns i flera goda smaker. Det är en produkt som är framställd åt viktväktarna, (då man räknar points) men funkar lika bra för mig som försöker äta mindre kalorier.

Jag sitter just nu o mumsar på "kyckling verona", den är lätt en ny favorit. Till efterrätt blir de en skiva med hounungsmelon, oväntat? Nej! HAHA!

Det var ett tips iaf, tycker att dom är riktigt goda och lagom stora portioner så man faktiskt blir mätt. O de smakar gott, det är ju svårt att färdigrätter gör det. TESTA IDAG!


(Bilden är lånad från www.heinz.se)

nu ska jag äta klart o snart kommer Nora hit! :D


( I julas hittade hon min studentmössa o sprang runt med den på huvudet, sötnosen då!)

// fia . dagens tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0