10 januari - min söndag!

Började med att telefonen ringde. Pappa o mamma va utanför med Tyson. Snacka om att han blev glad när han fick syn på mig, han skrek av lycka. Sen så såg han Ica o Polly o då blev han helt tokig. Han höll på o sprang som en tok. Sötnosen då!

Vi lämnade Tyson hemma medans vi stack till Mstad. Vi käkade en bakispizza på Valentino. Sen va tanken att vi skulle till Malin men hon va inte klar med de hon gjorde så vi orkade inte vänta. Får åka dit någon annan dag.

Pyste hem o Ica o Polly åkte hem till sig och jag o Tyson la oss i sängen o kikade på "adventure land" med Kristen Stewart. Den va helt okej, hon va ju duktig skådespelare som vanligt :D



Sen ställde jag mig och försökte bränna kalorierna från gårdagen och dagen. Blev en timme på crosstrainern. Meningen va att jag och mamma skulle åka in o simma idag men hon o pappa va ute o åkte så de blev inte så. Men en timme, det är de mesta jag gjort någonsin. Går så lätt o crosstraina när man har tvn framför o kan kolla på en massa bra serier undertiden som man tränar. Kommer få en himlans träningsvärk tills imorgon men ska försöka crosstraina 1 timme minst 4 dagar i veckan! SMAL MIDJA HERE I COME!

Sen har jag bara kikat på tv och bloggar o ätit tekaka o druckit massssoooor med vatten! Kommer behöva springa upp o kissa hela natten nu!

Ne nu är de Johan Falk - GSI på 4an, sjukt bra film! Den kan man inte missa för mkt av ;D

// fia . söndag

Kommentarer
Postat av: Tobias

Du får sova så gott :)

2010-01-11 @ 00:19:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0