10 januari - min lördag!

Hahaha skrev fel datum i fredags. Man har inte riktigt koll på datumen nu när de inte e jul längre ;)

Igår så vaknade jag upp i Lidköping. Åt frukost o åkte hem. Bytte om och sen så åkte jag och mamma till stan o handlade lite. Kom hem med en klänning, ett par nya skor, 2 linnen och hårfärg. Köpte årets första semla också som jag avnjöt igår.

Hemma hos mamma o pappa färgade jag håret. Har haft en hemsk utväxt på ca 1 cm ett tag, de värsta med o va mörkhårig när man i grund o botten är ljusblond är den hemska utväxten som man måste färga. Har gjort de hos frisören de senaste året men de e ju ganska så dyrt o göra en utväxtfärgning varannan månad. Så gjorde de hemma, själv för första gången. Men de blev bra, de blev lite mörkare än va de var innan men de e jättebra :D

Sen gick jag hem och bytte om och sminkade mig samt fixade håret. Fick lite beslutsångest över mina kläder men Ica kom o hjälpte mig och sen åkte vi iväg på drinkkvällen.

De va goda drinkar, speciellt fresch sanana.
MUMS! Kvällen var okej. Va lite rörigt för stackars Marcus som fick stå i köket hela tiden o göra drinkar. Men dom va goda iaf :D

Väl hemma igen så åt jag och mina nattgäster(Ica o Polly) panpizza innan vi kikade på film. Dock fick jag feberfrossa eller något så jag somnade ganska så fort o sov hur gott som helst.

// fia . drinkkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0