9 feb - min dag!

Idag va jag uppe vid 8 men va så jävla trött i kroppen så jag låg kvar o skrev lite på min bok. Ja en bok, jag håller på o skriver en bok. Började med den i somras men fick lite lust o fortsätta med den häromdagen i imorses så skrev jag en hel del faktiskt :) Tyson sov vidare medans jag skrev.. Sen va de bara o hoppa upp o göra sig iordning för jobbet..

Jobbade 10-19,30. Hade inte så mkt o göra. Kom massa grejer som vanligt. Mikael jobbade från 16.30 så hade lite sällskap. Han tog kassan o jag gjorde allt annat i butiken typ. Skönt o slippa kunder ibland ;)

Efter jobbet fixade jag lite med tvätten innan jag satte på filmen "prinsessa" medans jag crosstrainade 1 timme. Filmen va väl sådär. I vissa kan kunde jag relatera till huvudpersonen men den kändes lite överdriven. Men en film som ska visas i de svenska skolorna o visa hur de faktiskt är för oss överviktiga...

Efter de så blev de det senaste avsnittet av "make it or break it". Orka vänta 1 vecka på de nya? NEJ! :(

Sen så har jag bara suttit i sängen o tänkt. Känner mig lite nere idag. I söndags när jag vaknade så mådde jag bra. Jag kände mig glad o lycklig men idag känns allt bara sådär :( Tänk om jag dör imorgon, skulle någon egentligen bry sig? Skulle någon verkligen bli ledsen? Såna tankar går igenom hjärnan nu. Så nu borde jag sova för de e inte bra o känna såhär :(

// fia - ingen prinsessa precis....


(Tyson skulle nog sakna sin matte iaf hoppas jag...)


Kommentarer
Postat av: Malin

En viktig bit av mig skulle dö med dig så ge fan i de! <3

2010-02-09 @ 23:36:23
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: juuuuulia

jag skulle sakna DIG!

2010-02-10 @ 09:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0