8 feb - min dag!

Började med att jag vaknade vid halv 7 o de va fan svinkallt i lägenheten. 15 grader. Höll på o frysa ihjäl. Hoppade tillbaka i sängen o sov till halv 10. SKÖNT!

Vägde mig, +0.6 kg. Inte kul :/ Fast visste att de skulle va + denna veckan. Men de betyder att jag måste kämpa hårdare denna veckan bara!

Sen blev de 2 avsnitt av make it or break it innan jag ställde mig o crosstrainade 1 timme. De va jobbigt men riiiktigt skönt! Hade träningsvärk efter gårddagens styrketräning på gymmet ^^

Sen gjorde jag käk, kikade på de allra senaste "Make it or break it" avsnittet o så mötte jag o Tyson upp Ica, Trixie, Vilma o Ofelia. Blev en liten promenix på ca 45 min :) Va ovanligt de va att va ute o gå med 2 vovvar. Hade Trixie o Tyson, men man lär sig väl antar jag ^^ Tror de får vänta med en till vovve i min lilla familj! Tror inte Tyson skulle va okej med en till kompis ;)

Sen begav jag mig till stan där de väntade 3 1/2 timmes jobb. Dom hade personalmöte o eftersom jag bara e extra personal så behövde jag inte va med. Lika bra de, tråkigt med möten ^^ E de nåt möte jag behöver va med på så är de på mitt "riktiga jobb". Har turen att ha två stycken! Men de kan bli för mkt ibland känner jag!

Efter jobbet så va jag o hämtade en tjurig Tyson hos mamma o pappa sen har vi kikat på en film "Make it happen" som va sådär. 2,5/5 får den av mig. Inget o hänga i julgranen precis. O nu ska vi nana. Jobbar 10-19,30 imorgon. Ska försöka med en timmes cross på morgonen också, beror på hur trött jag e ^^

// fia - natti natti!

(går inte ladda upp bilder, skit blogg.se!)

Kommentarer
Postat av: jenny

ja men vart ser du dom nånstans? för jag brukar kolla online och det funkar inte alltid :(

2010-02-08 @ 23:56:03
URL: http://deseodesire.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa tack så mycket får ladda ner dom nu:) såg att avsnitt 16 hade kommit nu.

2010-02-09 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0