7 feb - helgen!

Lika bra o mosa på en massa inlägg när jag ändåså håller på ^^

I fredags jobbade jag extra åt min mamma som va på boupptäckning. Va uppe tidigt o bakad en tårta åt min pappi som fyllde 48 i fredags :) Jobbade, va fruuuuktansvärt segt eftersom de egentligen va min lediga fredag..

Efter jobbet så gick jag ner till mamma o pappa som hade besök. Så fick lite mat o så pratade jag med dom en stund sen drog jag hem för jag va så löjligt trött :(

Igår morse så hade jag tänkt o sova ut. Vaknade kl 8 av magont så de va bara o gå upp. Så va nere hos mamma o pratade lite o sen va jag på tappen. Jobbade lite igår. Vi hade QSTAR jippo med billigare bensin, billig korv o spolarvätska. Meningen va att mamma skulle jobba men vi bytte så hon städade uppe hos mig så jobbade jag åt henne i butiken.

Vid kl 14 åkte mamma o jag in till stan o jag handlade kläder till kvällen igår. Blev en fin kjol o en svart tröja som jag hade på mig!



Sen hem o käka, sova lite, göra mig iordning o åka till Ica o Polly som stod för kvällens fest!
Anders skjutsade mig, han va även hundvakt åt min lilla goding! TACK ANDERS! DU ÄR BÄST VERKLIGEN!!!

Kvällen igår va kul. Riktigt rolig. Dessutom så lättade luften lite. De va så otroligt skönt o bara få prata med dig. De va tårar, skratt om vartannat. En otroligt lyckad fest med mkt alkohol. Tror ingen va sådär lite lagom. Alla va dyngraka! HAHAHAHAHA!

När man vaknade imorses så snurrade huvudet lite men blev bättre ju längre jag sov. Gick upp vid kvart i 12 o gick ut med Tyson o så duschade jag o gjorde mig klar.

Vid 1 gick jag ner till mamma o pappa o lämnade Tyson där så kom brorsan så åkte vi in till stan o hämtade min faster o åt på Thaihouse! Åt som vanligt mongolisk buffé. Men blev mätt efter 1/2 tallrik men ;)

Åkte hem o gjorde ordning min lilla dator för avfärd mot Norge men min kusin har inte hämtat den än. Så jag har suttit vid den stora datorn o glott omkring. Släng iväg några inlägg. Tänkte pysa ner till mammsen o pappsen snart o snacka lite sen tänkte jag att pappa o jag skulle ner till gymmet en sväng!

// fia . heeeeelg!


(en bild från igår kväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0