7 feb - förra veckan...

Förra veckan bestod av arbete varje dag.

Mån: Stan 13-16
Tis: Hemma 10-19,15
Ons: Stan 9,30-16
Tors: Hemma 10-19,30
Fre: Hemma 12-19,30
Lör: Hemma 8,30-16,15
Sön: Stan 10,30-15


Så förra veckan så gjorde jag absolut ingenting. Jag gymmade, va ute o gick, simmade, lagade mat o bara sooooftade!

På fredagen va jag hemma hos Ica o Polly o vi hade fredagsmys framför Lets dance :D
Va på lördagen o hälsade på i Malins lägenhet i Mariestad. Mkt trevligt. Ica va med o vi bara satt o snackade skit o busade med Maxen :)
Va där på söndagen också hade spelkväll. Polly, Emma o Hannes va med också. Jag o Malin va ett team o vi va i mitten så vi va inte sämst iaf ^^ Mkt trevlig kväll.

På måndagen visade vågen förresten -1,6 kg :)

// fia . jooooobbbbb


( Va liten va man va här. 16 år gammal o helt ovetande om hur livet skulle bli... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0