7 feb - denna veckan.

I måndags va jag ledig. De behövdes. Kroppen blir trött efter mkt jobb. Blev lite uttråkad så jag skulle baka lite bröd åt mamma men de va en grej som fattades till assistenten. Tror seriöst jag sprang 15 gånger fram o tillbaka mellan mig o mamma o pappa. Helt sjukt, men bakade sockerkakor efter mkt om och men...

Tisdags jobbade jag hemma 10-19 o sen åkte jag o mamma o simmade.

Precis när jag ska hämta tvål o schampoo ur mitt skåp på badhuset så ringer pappa. Då hade securitas ringt o då hade Maja sprungit in på tappen o fått larmet o gått o han som hade vart på kurs hade inte svarat i telefon. Så då hade dom ryckt ut. Så 1500 kr fick man betala för Maja Baja sprang in där. Knäppiskatt!

I onsdags så va de snöoväder när jag skulle in till stan o jobba så min snälla kusin skjutsade in mig o Tyson till stan. Lämnade min lille pojk hos Emma där han skulle spendera dagen medans jag jobbade. Jobbade 9,30-16 sen gick jag till Emma i all jävla snö o hämtade honom o så köpte vi pizza o sen kom min kusin så jag fick skjuts hem! Sen va jag o pappa på gymmet en sväng :)

I torsdags jobbade jag sen så hände inget annat kul. Kikade på serien "make it or break it" som är den nya serien jag slaviskt följer ^^

// fia - MajaBaja!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0