7 feb - 60 frågor o svar...

1. Hur gammal är du om fem år? 26, ska bli 27 i Dec
2. Vem var den sista du träffade? Min mamma, pappa o bror
3. Hur lång är du? 163 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Kommer inte ihåg. Har sett mest serier det senaste
5. Vem ringde du senast? Brorsan
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? - Det var gott. Firade pappsen idag. Till Zenita
7. Vad är dagens planer? Sova en sväng, glo på lite serier o gymma!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Olika personer men är mest en sms människa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta och sambos ^^
10. När såg du senast din mamma? För 30 min kanske
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 11.45
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, min första katt Trisse hittade vi i en kunds motor.
14. Vilken är din favoritplats? Där det är varmt!
15. Vilken plats föredrar du minst? Själv på stan på natten
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte en aning, de blir kul o se!
17. Vad skrämde dig som barn? Min farmors troll(som jag har fått min pappa bränna upp nu^^)
18. Vem fick dig att skratta senast? Min mamma
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? 2 bärbara o en stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Mot dom som är det mot mig
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry's och Daimstrut
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bygga mig ett hus!
29. Tycker du om kinamat? O jaaa!
30. Tycker du om kaffe? Nej fy fan.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller youghurt
32. Sover du på någon särskild sida? Mitten, sover någon bredvid är det vänster
33. Kan du spela poker? Ja, det är jättekul
34. Tycker du om att mysa? Ja
35. Är du en beroendemänniska? Delvis
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej inte va jag vet
37. Vill du ha barn? Ja :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet - utomlands, Pool - Sverige
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder eller prylar till hemmet.
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej! Kommer aldrig göra det heller
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vaniljglass o friterad banan! MUMS!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Går inte o utse en bara!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr på magen efter min gallstensoperation
47. Vad har du för ringsignal? Någon tråkig standardsingal
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har dom nerpackade i ett par lådor
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma hos Marcus
51. Kan du byta olja på bilen? Nej men pappa är bilmekaniker så han får fixa de ;)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej inte än så länge iaf :P
53. Vilken var den senaste bok du läste? "genom dina ögon" Stephanie Meyers senaste bok
54. Läser du dagstidningen? Aftonbladet varje dag jag är på jobbet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Jag diggar i bilen ^^
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RixFM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min kusins tillfälliga mobnr
59. När var du i kyrkan senast? 16 dec då min morfar begravdes :'(
60. Vilka personer utmanar du? Alla som läser detta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0