28 feb - min helg...

I fredags jobbade jag mellan 12-17,45 typ. Sen pyste jag hem till mamma o pappa o hämtade Tyson o mina småkusiner. Vi åkte ner o köpte mat för kvällen(TACOS!!) o gjorde de o kikade på "G-force". Lite smårolig film. Sedan satte jag pojkarna vid varsin film medans jag pyste ut o pratade med Emma. Väl inne igen så snackade jag med Ica innan vi satte oss vid tvn o glodde sen sov vi..

Sov dock inte så bra, smsade nog i 1 1/2 timme på natten innan jag försökte sova, vilket var omöjligt då! Satt o kollade på bloggar på mobilen o sov allmänt dåligt.

Upp på lördagsmorgonen o jobbade. Dagen gick fort, jobbade ensam o då hinner man inte fundera förrän klockan är 2 och travet har spelstopp. Efter jobbet så hjälpte jag min mamma i min brors lägenhet innan jag pyste o bytte om o drog till Mariestad.

I mariestad väntade en kväll med Malin o Maxen. Tjöt, msnade ( ;) ) och god mat. Kvällen slutade relativt tidigt så pyste hem i brorsan underbara bil o snackade i telefon innan jag hoppade in i duschen o hoppade i säng!


Idag va de jobb som väntade igen. Dagen gick konstigt nog ganska så fort ^^ Sen efter jobbet så har jag bara grejat i lägenheten. Har fått upp en soffa i hallen istället för två fotöljer. Har grejat o donat o tanken var att jag o pappa skulle ta o träna idag men pappa va tvungen o åka till Töreboda o ta hand om en sak och jag e lite lat idag så jag tar hand om träningen imorgon ^^

Ne nu ska jag ut o kissa med Tyson o sen ska jag duscha o sova. E tvungen o gå upp o jobba imorgon också. Skulle ju va ledig men min pappa måste ta hand om en släkting till min mamma så han är borta på förmiddagen. Men min pappa e en riktig hjälte som hjälper honom. Min pappa är BÄST! <3 Men jag hade gäääärna haft en sovmorgon men va gör man inte?

Imorgon blir de en sväng till stan med Ica. Har en heeeel del som ska köpas.
Ska försöka måla hallen i helgen om jag har någon frivillig som vill hjälpa till???

// fia . väntar o väntar.. De gör mig TOOOOKIG!


Kommentarer
Postat av: Julia

vad väntar du på? :D

2010-03-01 @ 12:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0