25 feb - helgen som var..

I fredags kom Z hit runt middagstid. Vi glodde omkring lite innan vi skulle pysa ner till mina föräldrar för o hjälpa dom i källarn( min bror ska flytta hem igen så vi skulle röja undan ) men vi går ner o hittar inte nyckeln in så vi ska gå tillbaka o då svartnar de för ögonen på mig. Jag höll på o svimma, såg ingenting o kände att jag inte kunde andas. Min första tanke var att jag fick en hjärtattack o snart skulle dö. Satte mig inne på tappen, har inget hum om hur länge men jag mådde inte alls bra :( men gick o åt lite godis o sen efter en stund kunde jag resa mig upp. Vart slö hela kvällen sen så vi spenderade kvällen hos mina föräldrar o åt godmat o kikade på lets dance o sen kom Ica o Polly hem till mig o vi spelade spel o snackade :)

Gick upp ganska så sent på lördagen o kikade ut. SNÖSTORM. Vi som hade planerat en dag på stan, men efter mkt om och men så åkte vi faktiskt in. Ica mötte upp oss o vi kikade på tapeter. Hittade mina favoriter, problemet var att de kostade 995:- per rulle :P HAHAHA! Sen gick vi en sväng på Elins o jag köpte ett par skor som jag ska lära mig att gå i till J & Z´s bröllop. Sen kom Ica o vi åt lite mat, snackade o kikade på tv. Fick tom mina kära vänner att bli intresserade av längdskidorna. Vilken uppvisning. Grattis till Marcus o Lerdala som e väääldigt nöjda med sitt guld ^^

På söndagen så jobbade jag då mina föräldrar hade åkt till Danmark. Zenita va nere o höll mig sällskap. Efter jobbet crosstrainade jag och bara softade. Tror jag , kommer inte ihåg !

Helgens klockrenaste kommentar:
(Efter mitt lilla svimmnigsanfall så va jag liiiikblek i ansiktet då jag inte mådde så bra).
Min jobbarkompis: - Alltså nu börjar du bli väldigt blek, du kanske borde sola solarium?
Hahaha klockrent alltså. Men fick tillbaka färgen i fejset efter några timmar. Men borde nog sola iaf ^^

Så de va min helg de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0