25 feb - ett till inlägg..

Denna veckan har vart tung. Vart en hel del jobbande. Har inte vart ledig någon dag än o kommer inte va ledig förrän måndag.

I måndags så jobbade jag 7-19,15(JOOOBBIGT). Sen slappade jag ty hela kvöllen, En kompis kom på besök så vi satt o pratade tills klockan blev alldeles för mkt.

I tisdags jobbade jag också 7-19,15. Mkt strul på jobbet med bensinen o så innan jag skulle sluta så tur att Mikael va där för annars hade de aldrig gått. Bensinen la iaf av och de kunde inget göra förrän onsdagsmorgonen. Jag va liiiite lätt irriterad. Pyste hem o grejade lite sen åkte jag till en kompis o vi kikade på film osv..

Igår så va de upp tidigt också, gick upp allldeles för tidigt men va gör man inte? :
P Jobbade några timmar innan mamma o pappa kom till jobbet. Pyste till stan o hämta Tyson som va hos Emma o Hannes o sen hem igen o låg o halvsov i sängen innan jag träffade Ica för en promenix. Sen va jag o hämtade Sara i stöpen o sen låg vi o halvslöade framför tvn o sen åkte vi in till stan o gick på "percy Jackson o kampen om åskviggen", Vart lite besviken då jag hade hööööga förväntningar. Efteråt blev de lite käk på mc innan jag åkte hem till mamam där jag kikade på längdskidorna(GRATTIS IGEN) o sen pyste jag hem..

Idag har jag jobbat som vanligt 10-19,30. Dagen har gått fort. Håller på o försöker få ihop ett andelstrav till V75 på lördag. Kanske jag är den nya travexperten? Tror inte de :P Har fått otroligt mkt komplimanger idag, hade lockat håret osv hade en dålig hårdag imorses så fixade iordning de lite o idag har alla kommenterat de, kunder som jobbarkompisar :P Känns kul :)

Efter jobbet pyste jag ner till mamma o pappa där min bror härjar omkring. Saker överallt. Så satte mig o åt kvällsmat istället för o plocka, pallade inte de ;) Sen gick jag hem o för en stund sen kom pappa upp med Tyson. Så nu sja jag pysa in i duschen o sen sova. Jobbar 12-16,30 imorgon. Slutar tidigare då mina kusiner kommer hit, ska va barnvakt åt dom imorgon :)

Nu har de kommit lite uppdateringar iaf :)


(jag visar mitt rätt ja, tog de förut, sitter för övrigt på min baslåda så nu har jag ont i rumpan^^)

Kommentarer
Postat av: Malin

Håret är jättefint och du passar i när du gör så med håret! =O)

2010-02-25 @ 22:46:47
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: Evelina

du klär i lockar och lite volym, kör på det.

Vill veta hur det går med träningen då?? skriv på! nyfiken. Hejjar på dig vettu :-)

Jobba inte ihjäl dig förövrigt.

hälsa plutten.

kraaams

2010-02-26 @ 22:20:12
URL: http://evielajna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0