18 feb - sorry..

Som vanligt är jag seg med uppdateringarna.

Min vecka som vart iaf.

I måndags drog jag till Lidköping. Plockade upp Z o åkte direkt till Skövde där vi kollade in Z´s bebis i magen för den hade för hög puls så de va lite stressigt där ett tag då man inte visste riktigt hur bebisen mådde men de va ingen fara med den lill* som tur va :) Tillbaka till Lidköping där jag gjorde mat som blev omtyckt o så hem igen..
I tisdags så jobbade jag hela dagen o sen så käkade jag semletårta o kollade på OS!
Igår så va jag ledig så jag röjde runt i hela lägenheten o gjorde om och plockade omkring på massa saker. Sen åkte jag till stan o mötte upp Bitta, Malin o Johanna. Vi tog en fika(som blev mat iofs) på pims o bara pratade. 3 1/2 timme senare så va de dags o åka hem. De va en trevligt o träffa dom igen o jag tror o hoppas att dom tyckte detsamma :) Sen drog jag o pappa ner till gymmet en sväng o sen blev de o kika lite på os såklart!
Idag har jag jobbat o efter jobbet kom Sara o så har vi kikat på film o nu ligger vi i sängen o halvkikar på filmen "upp".

Imorgon kommer Z hit o kommer stanna tills på söndag så de ska bli trevligt. Imorgon blir de en lugn kväll o på lördag ska vi kolla på tapeter o färg o sen så kommer Ica hit så vi ska mysa lite :D På söndag blir de jobb då mamma o pappa har åkt till Tyskland för ett par dagar. Vart inte så långledigt som jag trodde!

-----------------------------------------------------------
OBS detta inlägg skrev jag i torsdag men publicerar de iaf för jag vill ju komma ihåg va jag gjort ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0