14 feb - nya tapeter..

Japp jag ska tapetsera om i ena delen av vardagsrummet uppe. Har ju 2 vardagsrum som typ sitter ihop men de går o ha som två olika rum med två olika tapeter. Är just nu lite sugen på några av dessa tapeter från InTrade

(Alla bilder är tagna från deras hemsida)



Ja ni ser ju vilken färg jag hade planerat o ha.
De ska nog bli lila. E dock inte 100% säker än men känner starkt för lila men skulle helst vilja ha lila o vita väggar då jag vill att de ska lysa upp rummet lite.

Vilken av alternativen är finast?

Ska även måla om hallen.
Den är just nu mesgul typ. Inte sååå vackert. Men de blir nog vitt eller ljusgrått där :)

Ne nu ska jag sova. Imorgon blir de Lidköping o Z,N o J på eftermiddagen :)

// fia . tapeter...


Kommentarer
Postat av: Sabine

ååh så fint :D

2010-02-18 @ 20:34:50
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0