14 feb - alla hjärtansdag!

O jag har jobbat, singel som man är så är denna dagen typ skit sak samma. Hade jag haft någon så hade jag nog firat lite men de känns så jävla överskattat. Känns som vi svenskar blir mer o mer som amerikanerna med deras jävla firanden hela tiden ^^

Helgen som vart så har jag bara softat.
I fredags skulle jag o pappa tränat på kvällen efter jobbet men T va hemma hos dom när jag kom hem så vi satt o pratade o käkade varma smörgåsar o sen blev de sent så T åkte hem o jag gick hem till mig. Tyson sov hos mamma o pappa så jag spelade hög musik o grejade innan jag la mig ^^

Igår så jobbade jag mellan 8,30-16,15 sen gick jag hem till mamma o pappa. Mamma o jag bakade en sockerkaka med kanel o grejer i. O så gjorde vi mat. Sen kom mina mostrar med resp. o så min faster också. Dom bara pratade och jag som va trött sen den tidiga morgonen bara satt o lyssnade mest ^^

Idag som sagt så har jag jobbat, i stan faktiskt. Fick jobba åt H denna helgen fastän att de e min helg på tappen. Så min goding har vart själv 5 timmar idag utan problem. Han e så duktig :)

När jag kom hem så kikade jag på en film o halvslöade o sen gick jag till mamma o pappa o jag o pappa pyste ner till gymmet o tränade stenhårt. Känner redan träningsvärken ^^ Sen gick jag hem o kikade på en till film, fast satt mest vid datorn o glodde. O nu har jag vart ute med Tyson innan kvällen. Hade tänkt o sova nu. Ska se hur de går. Rethostan e ju förjävlig nu på nätterna :'(

Har ni haft en bra helg?

// fia - jobbhelgen är över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0