12 feb - sjuk!

Eller ja förkyld är jag. Blev de i helgen antagligen men de blev värre i tisdags natt. Har sovit extremt dåligt de senaste dagarna :( Är trött i hela kroppen. Så därför har jag tagit de lugnt med träning både onsdag o torsdag. Men ska ner till gymmet ikväll efter jobbet, inte för att jag känner mig friskare men jag vill träna nu. De e asjobbigt o inte kunna gör de, ska ta de lugnt. Bara träna mage o ben.

I onsdags va jag ledig. Jag och Ica va o åkte pulka i kulhult, askul! De fick bli dagens motion. Gå upp för backen alla gånger ^^ Sen åkte vi hem till hennes päron o väntade på hennes lillebror sen så spelade vi Wii. Boxades, fy fan va skoj de va! Sen drog jag hem och bara slappade, kikade på film och gjorde mat.

Igår så fick jag 1 timmes sovmorgon av pappa eftersom jag sovit så dåligt. Jobbade. Gick ner till affärn o sen hem o la mig o kikade på 2 filmer innan jag försökte sova..

Vaknade vid 10 idag. Ställde klockan på 9 men snoozade tills 10. Är fortfarande helt slut i kroppen. Har bara kikat på de första avsnittet av "vampire diaries". De verkar va en intressant serie. Heeelt i min stil ^^

Ne nu ska jag göra mig iordning. Jobb 12-19.30 idag o så jobb hela helgen. Sugen? Inte alls!


// fia . sjuk o vampire diaries!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0