Mån-sön!

Mån: Jobbade fm. Sen gick jag till Ica o vi började baka julgodis! Snickerskakor, mozartkulor, marknadsgodis och knäck! Sen kom Bitta o Robban o joinade oss o vi fikade. O så kom Polly hem så killarna började spela Tvspel så vi tjejer drog hem till mig. Vi spelade Buzz!junior o hade askul, tror Bitta gillade de tvspelet! ^^ Sen käkade vi pizza på torget o hade roligt, garvade läppen av oss, roliga människor jag umgås med :) Jag är odödlig!

Tis: Sov ut då jag inte mådde bra. Huvudvärk, mådde illa osv, kikade på tv o slappade innan jobbet. Sen jobbade jag! På kvällen blev de o kika på några filmer...

Ons: Upp o jobba på morgonen. Efter jobbet så slappade jag o Tyson i soffan innan jag o Malin åkte in till stan en sväng o kikade på lite julklappar :)

Tor: Sov ut, städade i lägenheten, grejade i garderoberna osv innan jobbet. Sen jobbade jag! Efter jobbet så åkte jag, Ica o Carina in på kvällsöppet på Commerce. Handlade några julklappar, träffade även min faster, hennes gubbe o mitt kusinbarn :)

Fre: Upp o jobba. Efter jobbet så tog jag bussen till stan där Bitta väntade, Vi gick o kollade på julkappar o lite kläder! :) Sen så va vi på maxi en sväng innan vi åkte hem till Bitta o lagade god mat :) Sen kikade vi på en film, den halvsov Bitta igenom o sen åt vi efterrätt. Till den andra filmen så halvsov jag. Sociala klubben ^^ Sen skjutsade supersöta Bitta hem mig, asgulligt :)

Lör: Upp o jobba på min lediga helg men är man en superbra anställd så jobbar man alltid :) Dagen gick fort med mkt folk. Efter jobbet så gick jag ner till mamma o pappa i snöovädret. O sen åkte jag med dom till Varola där mina kusiner bor med min faster o hennes gubbe såklart ;) Så lördagskvällen spenderades där, mkt trevligt :)

Sön: Ledig dag :) Hade inget o göra så plockade iordning i min städgarderob o plockade iordning på all skit som jag tog fram häromdagen ^^ Sen spenderade jag resten av dagen hos mamma o pappa, Sen va jag hemma en sväng innan jag gick ner till Ica o Polly. Där väntade middag, sviiingött va de :) Sen kikade vi på en film innan de följde mig hem! Sen va jag vaken en bra stund o kikade igenom min gamla hårddisk med massa filmer osv :)

// fia . veckorna går fort...


Kommentarer
Postat av: mitsukai

Åh vad söt han är lilla Tyson =)

2010-12-12 @ 16:40:20
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0