Mån-sön!

Mån: Upp o kika på OC, beroende av den serien nu, suck! ^^ Pillade lite i lägenheten o gjorde lunch innan jobbet. Jobbade. Bokade även ett hotell till London resan, inte nåt superfancy hotell men de duger. Har inga planer på o tillbringa mina 5 dagar på hotellrummet ;) På kvällen va jag hos mamma o pappa o glodde på tv :p

Tis: Sovmorgon igen, sköööönt :) Låg antagligen o glodde på OC hela förmiddagen igen innan jobbet ^^ Kommer inte ihåg faktiskt! Jobbade o sen va de dags för OC igen, denna serie alltså :P

Ons: Upp o jobba fm, bara liiiite trött! Jobbade. Efter jobbet så vilade jag o Tyson en stund innan jag började röja uppe. Tog faktiskt upp min julgran o pyntade den! Super fin blev den, kan inte rå för att jag har inredningsfingrar o ett öga för detaljer ;) Sen gick Tyson med mamma hem o jag grejade lite till innan jag gick ner o slappade i deras soffa o kikade på Grey¨s o Nikita.

Tors: Grejade som vanligt hemma, gjorde lunch o kikade på OC innan jobbet. Efter jobbet gick jag ner till mamma där de bjöds på pannkakor till kvällsmat o slapp framför tvn :)

Fre: Upp o göra sig iordning. Jobbade 10-19.15 då mamma va på Ullared o shoppade :) Dagen gick fort, hade en del o göra :) Efter jobbet så lämnade jag Tyson hos mamma o gick ner till Ica. Där bjöds de på inbakad fläskytterfilé i vitlökssmör, hasselbakspotatis och pepparsås! Vi kikade på Idol-finalen. Jay vann, ingen suprise men tyckte helt klart att Minnah va bäst den kvällen. Kvällens mest patetsiaka va Jay´s flickvän/ex. fru. Gjorde hjärtan o fjantade sig :P Efter idol va de bara o gå hem o sova :)

Lör: Upp o jobba. Dagen gick fort :) Efter jobbet va de bara o åka o handla, duscha, duka osv innan mina gäster kom. Bjöd på trerätters o de verkade nöjda. Hade en asmysig kväll, underbara vänner, god mat o vin :) Har börjat dricka de nu, helt sjukt ^^ Tack Bitta, Ica, Malin, Max, Agnis, Robin, Polly för en bra kväll :) Ni e bäst!

Sön: Upp o jobba, Tyson vaknade med sitt halsband på sig, helt sjukt kommer inte ens ihåg att jag tog på honom de. Vet att han inte hade på sig de när vi la oss :P Snurriga jag. Sov dåligt :( Jobbade. Dagen gick fort. Sen va jag hos mamma o pappa en sväng. Sen va de dags o ta hand om lägenheten o så satte jag upp mina nya gardiner o nu sitter jag i soffan o kikar på OC o läser min gamla blogg, vilka minnen :)

// fia . underbar lördag :)


Min fina julgran :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0