27-30 dec

I måndags så jobbade jag fm :) Min kusin började göra om på kontoret så hade en del o göra ^^ Efter jobbet så kom Johanna o vi åkte till stan. Första gången på 6 veckor som jag körde bil, stolt över mig själv :) Vi mötte upp Bitta o fikade på Pims. Satt o pratade en massa skit o bara hade allmänt trevligt. Sen kikade vi in rean lite men fanns inget o ha direkt ^^ Sen så gick vi tillbaka till Pims o käkade god mat o njöt av varandras sällskap, underbaringar <3 Sen åkte jag o Johanna till elgiganten o hämtade hennes dator o sen åkte jag till mamma o pappa. Min lilla dator kom hem från London denna dag så jag spenderade med att lägga över diverse bilder, filmer osv på den externa hårddisken :)

I tisdags så gjorde jag inget speciellt på fm. Tvättade o hade mig för jag har inte tvättat på typ 1 månad ^^ Jobbade o efter jobbet så gjorde jag inget speciellt va jag kommer ihåg. Har inget minne heller så ;P

Igår så jobbade jag fm. Efter jobbet så kikade jag o Tyson på en film innan jag tog o åkte till stan. Plockade upp Bitta o vi gick o kollade på "Narnia- kung Caspian o Skeppet gryningen" i 3D. Jag tyckte filmen va bra, älskar ju Narniafilmerna :) När filmen va slut så skjutsade jag hem Bitta innan jag åkte hem till mamma o pappa där Tyson va ensam hemma. Vi kikade på tv o chillade innan vi åkte o hämtade mamma o pappa i Berg, sen hem o sova :)

Idag så sov jag ut förlänge, till typ 9,30, inte bra för kommer inte somna ikväll ^^ Sen har jag gjort mat, röjt lite, kikat på "Harry Potter and the deathly hallows" innan jag åkte med Ica o Polly till Låstad o sen handlade vi för morgondagen! Just nu sitter jag på jobbet. Chillar idag, har fan jobbat så mkt de senaste så belönar mig med en halvtimme med bloggning :) Jobbar alla dagar tom onsdag sen ska jag va ledig 2 dagar som de ser ut just nu, tur att man e en så duktig anställd o ställer upp i alla lägen :D Efter jobbet så ska jag göra morgondagens cheesecake o så kanske de blir en sväng till Sanna o spela bingolotto annars stannar jag hemma, har massa tvätt o ta hand om som behöver läggas in ^^

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!


Hade gärna pussat lite på Ben Barnes vid 12slaget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0