20-27

Mån: Sjuk, sov länge o gjorde inget på fm. Jobbade o sen färgade jag håret o gick o la mig. Så himla trött :( Mina föräldrar firade 7-årig bröllopsdag denna dag <3

Tis: MIN 22årsdag :) Fortfarande lite krasslig men gick upp o jobba iaf, pappa erbjöds sig o jobba men va fan man dör inte av lite jobb ^^ Efter jobbet så städade jag, dukade, gjorde skinkan, omeletten, ägghalvor o grejade innan mina underbara gäster kom :) De va ett lyckat julbord/knytkalas. Underbara vänner, god mat o mktmkt trevliga presenter. Tack ni som kom <3

I födelsedagspresent fick jag:
- Lampa o matta till vardagsrummet av mamma o pappa
- Cultdesign av Ica o Malin
- Tjejmiddagen av Sanna o Hanna
- En skruvdragare av brorsan
- Äggkoppar av Bitta o Robban
- En skylt av Johanna
- En vinflaska o godis av Julia o Joni
O några mer saker som jag redan glömt, minnet e kort ^^

Ons: Sov ut, röjde i lägenheten o kikade på OC innan jobbet. Jobbade. Sen kom Peter, Sara, Filip o Frida till mig o mina föräldrar o min bror kom o vi åt god mat o spelade paketspelet, mkt mkt trevlig kväll :)

Tor: Upp o jobba. Mkt folk då ALLA skulle ha bingolotter till uppesittarkvällen ^^ Efter jobbet så sov jag en stund då jag fortarande inte va så kry. Efter mamma slutat så gick jag hem till dom o kikade på "Änglagård" o halvsov i soffan o hjälpte mamma o göra janssons frestelse!

Fre: JULAFTON :) Upp o jobba. Mådde bättre :) Våfflade håret o hade söt rosa tomtemössa :) Hörde av flera kunder under dagen, dvs de 3 hela timmar jag jobbade att jag va söt :) Aw! Efter jobbet va de första julsittningen hos mamma o pappa med min mamma släkt. God mat o underbara släktingar, o tomten :) Sen kom pappas 2/3 systrar med familjer hem till oss o de blev matomgång nr 2! gottigt. Tomten kom där också o lämnade ut en massa paket till oss snälla människor :)

I julklapp fick jag:
- Pengar till London
- Dvd till sovrummet
- Årsförbrukning av TOPS ;P
- Presentkort på Gina, önska och Mio
- Lite inredningsprylar till hemmet
- En Björn Borg näcessär med massa bra o ha saker
De va säkert mer men glömt bort :)

Lör: Upp o jobba. Mkt o göra då affären har stängt på juldagen :) Efter jobbet så vilade jag innan Johanna kom till mig, så kul att hon va hemma :D Vi gjorde oss iordning o drog till stan. Där väntade en förfest på Norrmalm, mkt trevligt. Men usch va jag drack :S

På vägen till stan så halkade jag i snödrivor flera ggr. Som tur va så kom min faster i bilen så fick skjuts av henne till centrum. Vi gick in på bogrens men de va sådär kul. Så jag o Johanna drog till husaren, köade i ca 45 min i -17 grader. Underbart :P NOT! Väl inne på husaren så spelade vi black jack för min brors marker, Johanna tog hans drink o vi lyssnade på rock o 80-tals musik!

Sen va de bara o kliva på bussen hem. Underbara nattbussen ^^ Va lite bråk på bussen men de gick ju bra tillslut ^^ Väl hemma käkade jag min kebabtallrik jag köpt för en del av min vinst på black jacken o kikade på tv. Somnade nog inte förrän halv 5,5 :P

Sön: Hade ställt klockan så jag skulle komma upp i tid. Hade huvudvärk så de skrek om de ^^ Hoppsan ;) Grejade lite i lägenheten, duschade osv innan jag tog o gick ner till mamma o pappa. Väl hos dom så åkte vi in o köpte en pizza i stan o resten av dagen/kvällen spenderade jag i deras soffa o tyckte synd om mig själv ;P


På trötta julfirare :)

En rosa tomtenissa på julafton :)

Bästa skylten från London :)

Me and Johanna, min lilla struts :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0