13-19 dec

MÅN: Jobbade, sen tog jag bussen o mötte Bitta i stan. Vi kikade på stan lite innan vi pyste till Christine o Ökkesh o fikade :) mysigt! Sen åkte jag o Bitta vidare till Töreboda o tände ett gravljus på morbrors grav o ett på mormor o morfars <3 sen åkte vi o köpte pizza på prebende o kikade på en film med Ica :) Braaaa dag <3

Tis: Tog bort sängen, kikade på OC, jobbade, slog in julklappar o va hos mamma o pappa!

ONS: Jobbade. Åkte o hälsade på Zenita o barnen i Likdöping, myskväll :)

Tor: Upp tidigt för o åka med Siw tillbaka till Timmersdala. Monterade säng, krånglade så la mig o sov en stund. Monterade soffbord o kikade på OC innan jobbet. Jobbade. Efter jobbet så fixade jag o mamma sängen :)

FRE: Jobbade, sov hur gött som helst i min nya säng :) Efter jobbet kikade jag på OC o en film o bara slappade. På kvällen gjorde jag tacogratäng o chillade hos mamma o pappa.

Lör: Vaknade upp o mådde verkligen skit. Feber, hosta osv. Så spenderade hela dagen i sängen o bara tog de lugnt. Mådde inge vidare alls..

SÖN: Mådde dåligt fortfarande. Typiskt på min lediga helg :S Väckte mamma med frukost på sängen! Va i stan o kikade på lite. Köpte nya fiskar o ny sand till mitt akvarium. När jag väl fått i alla grejer, fiskar osv så insåg jag att de läckte akvariumet så bara o ta ur alla fiskar, vatten o sand o lägga de i de gamla akvariet. ASGÖTT, not ^^ På kvällen va de kalas för min mamma som fyllde år denna dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0