5 aug - 26 juli - 1 aug

Måndagen: Jobbade em. På morgonen så bokade jag o Johanna en resa till Turkiet o jag va på kanonhumör på jobbet ;D På kvällen hade jag mys med mig själv o åt jordnötsringar o drack påskmust :)

Tisdagen: På fm va de jobb som vanligt! Sen på eftermiddagen så blev de o sola då de va kanonväder. o Sen hjälptes jag o pappa åt o klippa gräset :D Sen åkte jag o Annelie till stan o käkade pizza o snackade skit. Sen så åkte vi hem till henne o kikade på "from paris with love", asbra film :D
Onsdagen: Solade på fm o grejade lite hemma. Sen så jobbade jag o så kom mamma lite tidigare så jag kunde gå på bingon. Vi va ett trevligt gäng som spelade. Mest irriterande då var ett gäng bredvid oss som inte va så trevliga. Mest avis ;) De blev dock ingen vinst men en trevlig kväll med Ica, polly, Pernilla, Annelie o Carina!
Torsdagen: Jobbade på kvällen. Sen blev de o greja hemma, tömma poolen o städa. Sen åkte jag iväg till Johanna o vi kikade på taxfreen till resan ;D Hemma sent...
Fredagen: Upp på morgonen, svintrött o jobba. Sen efter jobbet så gosade jag med Tyson innan Ica kom o vi åkte till stan o shoppade. Blev lite shopping till kvällen :) Sen åkte vi hem till Ica o bytte om o sen så åkte vi in o hämtade Bitta o Johanna o drog på AW på Harry´s. Vi hade de mkt trevligt, maten va kej, billig o cidern va god o billig ;) Sen blev de en sväng in på hemmakväll o köpa lite godis innan vi drog hem till Bitta o förfesta! Förfestade hos Bitta o sen drog vi tyill stan. Blev snygga kort som vanligt ;) Sen stack vi in på husaren o hade de trevligt. Blev hemgång efter ett o då va brorsan med i bilen hem också, första gången på riktigt länge vi festar ihop!
Lördagen: Upp tidigt o jobba! Jobbade till kvart över 4 sen drog jag till Lidköping. Fick en tårta av en kund för hon fick låna min "twilight" :) I liköping så blev de käk på läckögrillen o väl hemma hos Johan O Z så blev de o vika festprogram o knyta dom o dvs bröllopsgrejer!
Söndagen: Upp o göra oss iordning för möhippan. Blev en lyxfrukost innan resten av gänget kom. Sen åkte vi till målet för möhippan. sommaland. Vädret va inte på vår sida riktigt. Vi åkte tåget o kikade på parken o sen blev de tranan ett par ggr innan vi ställde oss i kön till GoCarten. de tog typ 1 1/2 timme innan vi väl fick åka. Men bruden tyckte de va kul o åka gocart iaf :) Sen grillade vi korv o sen drog vi o badade. Badade, tog kort osv. Hade kul :) Sen åkte vi till Lidköping o bytte om o gick o åt på restaurang Sjökanten. Riktigt bra mat o vi hade en trevlig dag! :D Hoppas bruden va nöjd. Va hemma runt halv 12 innan jag stupade i säng!
// fia . aw


(Gammal bild)

Kommentarer
Postat av: mmautildah

fin blogg :)

vad görs?

2010-08-07 @ 10:18:31
URL: http://nattstad.se/mmautildah
Postat av: Sara

svar:

Så ful kan den ju inte vara eftersom folk kommenterar att det är fina bilder! :)

kram

2010-08-08 @ 19:32:59
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0