16 aug - 9-15 aug

Måndagen: På förmiddagen kommer jag inte ihåg va jag gjorde. Jobbade på em. Tufft efter några dagar med full stress. På kvällen blev de OTH som vanligt ;) Va lite deppad på kvällen så ringde Johanna o vi hade en långpratstund om framtiden. Den kan bli bra :)

Tisdagen: Jobbade på fm. Sen blev de OTH innan jag o Sanna tog en långpromenad med Tyson. Han gick hela vägen nästan utan koppel, duktig kille :D Sen va jag över o färgade Annelies hår innan jag tog tag i gräset. Fy fan va sur jag va på gräsklipparen men jag slet som ett djur. Efter gräsklippningen började jag göra om i butiken. Tog ner flera hyllor o massa mer. Gick o la mig sent..

Onsdagen: Gick upp tidigt o fortsatte med butiken innan jag själv började jobba. Hade Josse som hjälpt på fm o sen kom Bosse. Fan va bra de blev :) Blev klar med de mesta i butiken inför spelhörnan! Sen blev de o kika på OTH som vanligt ;)

Torsdagen: Upp tidigt o jobba greja i butiken. Josse o Bosse hjälpte mig på fm o efter att jag slutat så började spelhörnan ta form. O på kvällen vid 19 tiden va vi klara. Ingvar kom o hjälpte mig o Bosse också! Tack för all hjälp! Sen åkte jag till Johanna. Vi va o hämta mat på alpina, beställde taxfree o kikade på tv. Dock va jag så trött så åkte hem tidigt! MEn hennes lägenhet va jättefin iaf :)

Fredagen: Uppe o grejade i butiken som vanligt innan jag började jobbet. Sen jobbade jag. Vilket jääävla åskoväder de va! Slog ut både atg, svenska spel o bensinen. Kom 52 mm regn under 1 timme, helt sjukt! Efter jobbet så åkte jag till Mstad, blev kinamat o mys i husvagnen innan de va dags o sova!

Lördagen: Upp tidigt o jobba! Inget trav, svenska spel eller bensin fungerade förrän em så hade jävligt sura kunder! Efter jobbet åkte jag i den rosa pärlan till Mariestad. Där blev de kräftor hos Conny innan jag åkte hem igen o hämtade Bosse o ett gäng som skulle till olstorp. Sen hem igen o hämta brorsan o ett gäng i golfen o till olstorp igen. Sen hem o vila o duscha innan de va dags o hämta bror o ett gäng, med en spypaus i Binneberg. Sen tillbaka o hämta Bosse o gänget med en omväg över Stöpen o sen hem o sova. Va i säng runt 3 tiden o kunde inte somna.

Söndagen: Upp tidigt o jobba efter väldigt få timmar med sömn. Jobbade o sen kom brorsan o vi byttes av så jag kunde åka o köpa mat med Piggen, Jim o Martina på max o ta med till brorsan också. Blev dock stannad av polisen i lövåsen o fick blåsa o visa körkortet som jag inte hade med mig. Men de va ingen fara, de tyckte nog att jag såg så snäll ut så jag slapp böter :) till stan o köpa mat o till jobbet o äta mat, fick jobba över lite med o banka osv. Sen till Mstad för o fira Maxen på hans 1 årsdag :) Sen hem o köra dagab, diska, tvätta o slöa innan jag o Tyson somnade tidigt :)

// fia - jobb jobb jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0