16 aug - 2-8 aug

Har glömt o skriva på ett tag. Shame on me ;P

Måndag: Jobbade på fm. På em så grejade jag med poolen, bakade sockerkaka o sen kom Sara. Hon testsminkade mig inför lördagen :)

Tisdagen: På fm va Sara här, vi va i stan en sväng o kikade omkring o sen åkte jag hem o jobbade. Efter jobbet så kom Bitta o Johanna o vi käkade tacos, pratade o kikade på film, Stötte även på Ica! Sen när Bitta åkt hem så kikade jag o Johanna på taxfreen ;)

Onsdagen: Jobbade på fm. Sen åkte jag till Lidköping. Vi va ute i stugan o hämtade lite grejer sen va jag o Z o handlade. Sen va jag o Sara o snurrade runt i Lidköping o försökte hitta ett solaruium, de blev en lång runda innan vi gav upp.

Torsdagen: Upp tidigt o greja. Sen va vi o handlade allt på Hjertberg inför lördagen. Efter de va de o greja med allt. Sen va vi o testtränade i kyrkan. Sen ghittade jag o Sara äntligen solariet så vi tog oss en 20minare. Efter de fixade jag o Sara vårt tal :)

Fredagen: Upp tidigt o ut till bygdegården. Blev o dekorera salen, borden o baren. Lägga upp mat, göra efterrätter osv. Dagen gick fort o sen va de dags o käka lunch sen stresshoppa lite skor då mina va åt helvete. Sen tillbaka till bygdegården sen fick jag åka o hämta Sara o handla lite sallad. Sen tillbaka o greja. Sen hem till lägenheten o fixa lite o sen sova.

Lördagen: Dagen D. Vaknade av en brud som va uppe tidigt så gick upp då jag inte kunde somna om. Plockade ihop allt som jag skulle ha med sen åkte jag o Z till frisören. Z började med sitt hår o hon blev jättefin :) Sara hjälpte mig o Sara. Dock blev inte mitt hår klart så när de andra va klara o åkte till stadsparken så åkte jag o Sara tillbaka till lägenheten o gjorde klart mitt hår. Sen åkte vi till kyrkan. Eller till en alle innan kyrkan där de blev fotograferade.
Sen åkte vi till kyrkan o där blev de e en pissepaus innan vi gick in i kyrkan. Vigseln va väldigt kort om man jämnförde med dopet med allt gick bra o de va så fint :) sen va de o åka till bygdegården o fixa allt innan folket kom. Kvällen va kanon. Fick va  köket o hjälpa Sara en del men jag gillade de. Skulle verkligen kunna tänka mig cateringjobb, e ju askul. Maten va kanon, talen va bra o lekarna va bra :) Hoppas brudparet va nöjda. När folket åkt va de o städa för min, Sara o Saras skull.

Söndagen: Upp tidigt för o städa undan lite innan de blev hemgång. Träffade på brudparet också, de hade haft en bra natt ;) Hehe. Sen hem till min pojk som jag saknat så! Vi spenderade kvällen i sängen o kikade på OTH o käkade popcorn!

// fia . herr o fru Ahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0