Less..

Jag är så less. Less på allt. Är less på livet, allt. Är less på telefonen, datorn, allt. Har inte ens haft igång min lilla dator de senaste två veckorna. Jag har inte orkat. Vill bara spy på skiten. Därav min otroligt dåliga kontakt med folk. Tom less på min telefon. Då är de nåt som e illa. Svarar kort o pallar fan inte. Tappat lusten på allt.

Utåt försöker jag alltid o visa en annan sida. Vill inte att någon ska se hur jag egentligen mår. Fast mina riktiga vänner ser och hör precis hur jag känner mig. Jag känner mig tom, livlös o ensam..

De känns som att alla omkring mig bara försvinner.
Först morbror, sen mormor, morfar o nu farmor. Sa till mig själv att 2010 skulle bli mitt år. De skulle inte bli  några begravningar detta året. De höll inte så länge dock :'( Den 17 Maj är det dags igen. Jag ville inte att mitt 2010 skulle bli som mitt 2009 som innebar 3 begravningar o 2 urnsättningar.. Hoppas att jag ALDRIG mer behöver genomlida detta. Det är så jävla tufft. Jag försöker vara stark men ibland känns de bara som allt bara kommer krypandes...

Ne usch vilket luddigt inlägg de blev nu.. Ska försöka sova, hoppas jag får sova, va ett tagsen man fick sova skönt :'(

Tack mina underbara vänner för stunderna de senaste, de betyder <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Z

Jag lider med dig hjärtat! Hoppas det känns bättre snart. 2010 kan fortfarande bli ditt år, det är många månader kvar :) Det börjar mindre bra men slutar på topp =)

2010-04-17 @ 10:28:28
URL: http://tindrali.blogspot.com/
Postat av: Evelina

kära du...

förstår hur jävligt det känns och att man är ensammast av dom ensamma. Försök se framåt skapa ett mål och sträva efter det. Hinderna finns tyvärr i livet... och det kan vara tungt att komma över dom. Ha en fin helg, och ta hand om kropp o själ

MASSA STYRKEKRAMAR TILL DIG FIALOTTA

2010-04-17 @ 12:45:27
URL: http://evielajna.blogspot.com
Postat av: sara

Det är perioder, bara för man har några jobbiga månader behöver det inte betyda att allt blir jobbigt.

2010 verkar dock vara mitt år, verkligen, jag har haft sjukt med bra tur de fyra månader som gått på detta året!

Men då hade jag haft otur typ två år innan!

Efter regn kommer solsken, I promise!

Sen kommen jag nästa vecka :D Alltid roligt :D

2010-04-17 @ 16:50:52
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Ica

Det kommer bli bra hjärtat. Vi pratade ju om det, att det kan vara skit ett tag och sen är allt bra och på topp hur många år som helst. Men även viktigt att ta sig tid och inse att man får må dåligt, kanske behövs för att man ska ta sig igenom jobbiga tider och sedan göra livet så bra som möjligt. Vi har ju trots allt bara ett liv! Bara ringa eller messa om du vill prata, närsomhelst!!

2010-04-18 @ 19:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0