6 april - 29 mars-4 april

Min vecka som vart..

Måndag: Jobbade någon timme på tappen innan de va dags o bege sig in till stan för jobb på Albrekts. Jobbade o sen åkte jag o hämtade min Tyson o sen så mötte jag upp Josse o vi gick på en långpromenad o snackade skit som vanligt :) Sen hem o grejade i lägenheten.
Tisdag: Jobbade 10-19,15. Hände inte så mkt mer än så. Hittade en tatuering som jag skulle kunna tänka mig o bygga ut min "Fia" tatuering med :)
Onsdag: Kommer inte ihåg va jag gjorde på dagen men på kvällen skulle jag iaf försöka dammsuga men de slutade med att jag satte upp två väggord istället för o städa :D
Torsdag: Va ute en sväng med Josse o hennes barn på morgonen o handlade o sen va de jobb 10-19,15 på skärtorsdagen :P
Fredag: Va ledig. Städade på morgonen sen fick jag besök av Josse o hennes barn. Sen så va jag med Emma, Hannes o Robert en sväng i silverfallet o grillade korv sen hem o vilade lite innan vi åkte till min faster. Va en lugn kväll då jag inte mådde så bra, feber o förkyld :(
Lördag: Jobbade 8m30-16,15 sen så va min kusin o hennes gubbe o hans son ute så vi fikade o njöt av solen. Sen åkte jag med min päron till min moster o åt påskmat o låg o sov i deras soffa då jag inte va så fräsch.
Söndag: Skulle jobbat men tog ledigt då jag körde pappas raggarbil ner till Jönköping. Gick inte in på elmia utan åkte till a6 med mamma o Maria. Köpte lite småsaker :) Sen hem o då kom Malin, Ica o Polly o vi grillade på min nya gasolgrill som jag fick i mitt påskägg. Dock mådde jag inte spå bra så dom fick äta själva :P

O sen i söndagskväll har jag legat i maginfluensa, o är hemma från jobbet idag o har inte ätit på 2 dygn. Jag är så trött på detta nu. Jag har gått ner 3,5 kg så de e väl ett plus då ;) Ne nu ska jag försöka göra nåt o äta för jag dööööör av hunger men e rädd att jag inte får behålla de :( Har inte mått såhär dåligt på länge. Först feber i 4 dagar o nu maginfluensa. Vart sjuk i en vecka snart ^^


Finbilen har äntligen fått se vårvädret!


De två väggord jag satte upp i lägenheten!

// fia . sjuk sjuk sjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0