17-25 april 2010

Sammanfattning av min vecka som vart..

I fredags efter att jag skrivit här i bloggen så frågade Ica om jag va sugen på o träffas o gå ut o gå så åkte till Stöpenm o gick en liten sväng med henne.

På lördagen hade jag sovmorgon sen mötte jag upp Malin i stan där vi handlade lite småsaker :) Sen hem o kikade på en film o sen pyste vi iväg till Ica på födelsedagsmiddag. Fick god mat o så spelade vi pingis riktigt länge o hade allmänt trevligt :)

I söndags så va jag ledig. Min faster kom o färgade mitt hår som blev rött typ :S Sen mötte vi mina päron i stan o käkade lite mat. Sen grejade jag lite hemma o så va jag o Josse på gymmet en sväng.


I måndags så jobbade jag några timmar på morgonen. Sen mötte jag upp Ica en sväng o vi köpte lit blommor osv o käkade lunch io stan för o fira hennes födelsedag. Hem o plantera o halvsolade i trädgården en stund. Sen blev de gymmet igen med Josse!

I tisdags va vi på gymmet på morgonen jag o Josse sen blev de jobb 10-19. Efter jobbet åkte jag o Josse till Coop o handlade en snabbis sen kom Ica, Polly o Malin o vi käkade kladdkaka o kikade på film :)


I onsdags så sov jag så fruktansvärt dåligt o jag va vaken från kl 2 på natten. Va hos Ica en sväng på morgonen o jobbade. Sen åkte jag till Zenita o barnen i Lidköping där vi kikade på blommor till bröllopet o lunchade hann vi med innan jag åkte hem. Sov en stund, va helt slut :P På kvällen va jag hos mamma o pappa o duschade Tyson o försökte klippa klorna på den envisa hunden men de gick sådär ^^

I torsdags jobbade jag 10-19 o sen så va jag o Josse på gymmet en sväng. Sen käkade jag kvällsmat hos mamma o pappa o kikade lite på "new moon".


I fredags va jag o Josse ute o gick en sväng på morgonen innan jag pyste o jobbade 12-19. Sen kom Sara O Malin o vi käkade tacos o kikade på "avatar".

Igår lördags så jobbade jag 8,30-14 o sen tvättade jag bilen, duschade o packade. Sen gick färden ner till Gbg. Igår va jag på inflyttningsfest/födelsedagsfest hos Emma o Robin. De va en trevlig kväll men va trött kände jag, sista personen gick kl 6 imorses ^^


Så idag så ringde Emma på morgonen o hittade inte jobbnycklarna., Så blev o ringa runt för o se va dom va. Sen sov jag en stund till sen så vaknade vi till o så åkte vi hemåt igen. va i Säve o hämtade ett däck åt pappsen ocskå så tog en stund o komma hem.  Väl hemma pyste jag ner till mamma o pappa med Sara o käkade lite. O sen har jag bara chillat vid datorn o tvn.

Nu ska jag duscha o sen ska jag se om de har kommit ner någon film på datorn ;)

// fia . denna veckan är över...


Klänningen jag hade på mig igår :)

Kommentarer
Postat av: Sabine

så fin!!

2010-05-10 @ 20:42:02
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0