16 april - denna veckan..

Måndagen: Va sviiintrött efter få timmars sömn. Så många tankar som rörde runt i huvudet :'( Jobbade en sväng på morgonen. Sen så kom Ica o vi åkte till lidköping till mina favorittjejer Nora o Nikki! Hade en trevlig stund hos dom. Z frågade även om jag ville bli faddder till Nikki. SJÄLVKLART ville jag de! :D:D:D Sen åkte jag hem o mötte Josse o vi pyste o testade gymmet efter 2 månaders uppehåll för min del. De gick bra. Kvällen spenderade hos mamma o pappa om jag inte minns helt fel?
Tisdagen: Jobbade 10-19.15 sen så va jag o mamma ute på en promenad sen kom Ica o Polly o vi kikade på "Draktränaren". Mysig film :)
Onsdagen: Va meningen att jag skulle jobba på morgonen o så lite när mamma skulle till tandläkaren men de va inställt så jag o Josse drog till Skövde en sväng o shoppade lite. Köpte äntligen min skohylla :) Sen så pyste vi hem o käkade lunch på torget i solen. Sen hämtade vi barna o lekte, spelade fotboll o bakade. Sen va de meningen att vi skulle träna men Josses träningsvärk satte stopp för detta så drog hem till Icas föräldrar där Ica o pOlly va. FIck mat, grillat,MUMS! Sen kom Maria o Juha o vi tjejer spelade spel. Sen drog jag hem o halvslöade på mamma o pappas soffa..
Torsdag: Uppe tidigt. Va på gymmet kl 8,50 med Josse o tränade en 45 min på morgonen innan jobbet :) Jobbade 10-19.15 sen så kom Malin o vi kikade på en film "solisten" o sen sov jag som en stock..
Fredag(idag); Upp med tuppen(kändes de som). Jobbat 7,30-16.30 idag på min lediga fredag då mamma vart i Ullared. Efter jobbet kom min kusin Julia o hennes Joni en sväng o sa hej. Sen kom(tvingade jag ner) Malin till mig o vi städade som fan i min lägenhet. Hon dammsög o jag moppade efter. Teamwork. Sen ner o handla o sen kom min faster o hennes gubbe. Vi gjorde hemmafriterade räkor med ris o whiskeysås. MUMS! O mamma o pappa kom också o käkade lite. Blev en god (Kladd)kaka till efterrätt med färska jordgubbar. Så nu e jag suuuupermätt.

O nu borde jag kanske sova. Är ledig imorgon men ska till stan o träffa Malin när hon slutar o handla nåt o ha på mig till festen nästa vecka o sen så ska jag iväg till Ica på kalas :) <3

Mitt fadderbarn och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0