16 april - 5-11 april 2010.

Måndag+tisdag förra veckan låg jag magsjuk o mådde verkligen skit. Har aldrig vart så magsjuk förut. Som tur va de så kom de bara ut från ena änden ;P Åt inte på 53 timmar så va ganska så sliten ^^
Onsdagen: jobbade första dagen efter min maginfluensa. På kvällen så va jag hos min farmor som var dålig :( På kvällen kom ÄNTLIGEN pappas raggarbilar från USA. Som jag väntat på dom. O den rosa bilen va tom finare än bilderna, den e heeeelt underbar!
Torsdagen: Jobbade 10-19.15 som vanligt sen så var jag hos min farmor en sväng igen på kvällen efter jobbet.
Fredagen: Jobbade 12-19,15 sen så åkte jag till Ica o vi hade en myskväll, kikade på film o snackade skit o hade de allmänt mysigt. Jag o min bästis <3
Lördagen: Jobbade 8,30-14,30. Mikael kom o jobbade de sista timmarna så jag pyste ner till min farmor som va lite sämre än dagarna innan, inte visste jag då att de skulle va sista gången jag såg henne i liv :'( Va hos henne några timmar sen så skjutsade jag mamma o pappa till Malins päron o hämtade upp Malin o vi köpte kinamat o godis i stan o så va vi hemma hos mamma o pappa oi kollade på film. (Jag halvsov i soffan).
Söndagen: Jobbade på fm.Sen va jag o Josse o handlade lite käk på maxi! Sen så kom Malin till mig o vi kikade på film o chillade. Fick ett sms strax innan tolv där min pappa skrev att min farmor nu lämnat jordklotet för ett liv i himmelen tillsammans med farfar :'(<3 gick ner o sov hos mina föräldrar, ville inte va själv..

Farmor, hoppas du hittat farfar uppe i himlen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0