Tisdag.

Sitter i soffan. Solen skiner ute men de blåser så det är ju inte så jättevarmt för o sola precis :/ Så jag ska nog ta och städa lite. Ta o dammsuga och moppa golvet innan jag börjar. Jobbar en kort dag i stan idag eftersom jag helst inte ville jobba men de blir 16.30-19.30. Suck.

Har sökt ett jobb idag också. Känns som det är dax att lämna tappen bakom mig och byta. Ska skriva ut min CVn och skicka till olika ställen dessutom. Man tröttnar på att jobba på familjeföretaget. Man blir lätt irriterad på mamma eller pappa eftersom de ställer så mkt högre krav än va de gör på de andra :(

Förresten så har jag bokar tid för kastrering av min lille pojk. På måndag kl 8.00 ska jag lämna honom. De ska då även göra en grundlig undersökning så se att allt är bra med honom men det ska inte vara några problem :)

Nej nu ska jag städa o kolla va Tyson och Maja gör ^^

// fia . dax för nya tider...

Kommentarer
Postat av: Sara

Heej söt. Jag tyckte absolut att den var bra!

Och, neej vad roligt. :) har du sagt att du känner mig, det äralltid ett + i kanten att känna någon sedan innan! Säg det i intervjun vettja ;P Då får du garanterat jobbet stumpan! :P

2009-09-01 @ 17:56:38
URL: http://sarath.blogg.se/
Postat av: Sara

Men oj, du ska kastrera din pojke med! Men det är perfekt. Då kan vi ses när dom är klara! :) Eller, dom kan få busa lite!

Så det får väl bli om 2 veckor eller liknande då ;P Pussss söt

2009-09-01 @ 17:59:41
URL: http://sarath.blogg.se/
Postat av: Sabine - Utan dina andetag

det är asvarmt ute idag.. skönt att det blåser.

höll på å dö i stan :P

2009-09-01 @ 18:53:36
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sara

När skall du på intervjun då? :)

Lycka till säger jag redan nu såklart! Håller tummarna för dig gumman!



Jaa men absolut, dom lugnar sig ju betydligt om man tarn bort kulorna på dem. nu gäller det på fredag för oss! :) Hoppas det kommer gå bra bara! :)



Allt väl med dig ananrs sötnos? PUSSA

2009-09-02 @ 10:41:16
URL: http://sarath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0