The proposal.

Vilken underbar film. Helt klart i min stil, dessutom att Ryan Reynolds är en riktig heting gör ju inte saken bättre ;) Den får lätt 4/5. Inte Twilightnivå riktigt men den är verkligen huuuur bra som helst. En film som man lär spara på datorn :)

Har förretsen precis vart ute en sväng i spåret o gått med Tyson. Fick sällskap också, för när jag står nere på tappen o ska limma ihop mina (NYYYAAA!!) hörlurar till ipoden så frågar någon efter mig. O vem va de? AGNIS! :D:D:D Hennes syster bor ju i närheten så hon hade lämnat kusten o hälsade på, dom skulle också precis gå ut med Carros hund i spåret så vi gick alla 5. Tyson, jag, Agnis, Carro och Donna! Trevligt. Blir nog ev filmkväll med dom ikväll. De vore skojsigt!

Nej nu ska jag nog sätta på High school musical 3. Såg 1 o 2 igår innan jag åkte till Skara o hjälpte Peter o flyttstäda! Va hemma sent så jag och Tyson somnade som två stockar igårkväll o orkade inte kika på 3an. Men i väntan på att Agnis ska ringa så får vi kika på den ;)

// fia . agnis :)


Kommentarer
Postat av: sara & santos

DEN ÄR FÖRBANNAT BRA :)

2009-09-29 @ 15:46:55
URL: http://saantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0