Shoppade lite..

igår. Jag slutade lite tidigare på jobbet, Jocke va kvar den sista timmen o stängde, jättesnällt :)

Åkte o hämtade Ica o kikade i lite affärer. Blev en hel del pengar spenderade även om vi bara hade 1 timme o 20 min på oss ;)

Köpte mig 2 par skor(boots typ), 2 tunikor, 2 leggins och 1 par supersöta benvärmare :D

Ska in imorgon igen och försöka hitta ännu mer. Behöver mer tunikor som inte ser ut o vara "festaktiga" ut. Det är dock svårt, varför ska tunikor vara så besvärliga o hitta?? Någon som vet något ställe som faktiskt har bra tunikor som är vardagsaktiga??

-------------------------------------------------------------------------------------

BARA FÖR MIG DE INTE GÅR O LADDA UPP BILDER???

// fia . time to work


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0