Onsdag..

Sitter i soffan med Tyson bredvid mig. Han må bra, är pigg o busig. Dock är tratten ett stort problem och han vill inte gå någonstans med den på sig. Så just nu har han bara på sig den när han är nere på golvet ensam och när han sover på nätterna.

Tyson har tur att jag förtillfället inte mår så bra och faktiskt är hemma idag. Ledig eller sjuk, de e ju frågan. Ne jag ska skjutsa min mamma till Töreboda typ nu, hon äter så starka mediciner mot deprissionen så hon får inte köra själv. Så jag och Tyson sover där med henne inatt.

Sitter o kollar på lite nya saker till Tyson.
Han har ju sin blåprickiga sommarsele och nu är det dax för en mörkare höstsele tycker jag. O så samtidigt lite annat roligt till min pojk som har fått genomlida denna veckan..



Funderar även på ett nytt Flexikoppel i Rockstar kollektionen. Jag har det med hjärtat upp till vänster men är nu sugen på någon av de andra. Den med draken står det - Hot dragon. På den med tigern står det - Born to be wild och på den med fågeln står det - Freedom. Vilken är finast??



Vilken av de blåa selarna var finast?
Tycker den blåcamofärgade är fin men gillar den till höger också! Vilken tycker du??



Blir även o beställa hem en svart cool tröja till honom också. Även om han inte gillar tröjor så behöver han det nu när de början bli kallt. Han fryser ju redan nu ute min lille bubbe <3

Ne nu ska jag packa lite för ska snart åka. Medicin o grejer ska med till Tyson. Han äter smärtstillande i 3 dagar tilll. Tar nog med mig datorn för kommer nog inte finnas så mkt o göra. Blir nog kika på fotbollen ikväll såklart :D

// fia . skämmer bort min Tyson med lite nya grejer...

Kommentarer
Postat av: ღ Sabine - Utan dina andetag

vad fina selar

2009-09-10 @ 13:49:50
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska ta camoselen :D Den är lite cool ! :D Hihi. När ska vi ses nudå? :)? När tar ni stygnen på Tyson? Så får vi väl ses ett par dagar efter det :D Ska bli skoj att släppa ihop dom. :D det kommer nog gå jättebra tror jag! ;P



Jag gillar ju egentligen inte flexikoppel, men jag gillar nog det med hjärtat! :) Dom är ju på ett vis väldigt praktiskta, speciellt när man ska ut och gå o´på ställen där det inte är mycket folk, men man ändå inte kan ha dom lösa.. :P

:)

PUSS<3

2009-09-15 @ 10:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0