Nu är Tyson hemma..

O han mår väl sådär bra. Min lille bebis. Usch va jag grät imorses när jag grät honom. Veterinären va lite hård mot honom, han som påstod att han va den veterinären i sverige som hade haft mest chihuahuor o så skrämmer han livet ur honom. Han både kissade o bajsade på sig så de va jobbigt o lämna honom när han mådde dåligt :(

Efter jag lämnat honom så jobbade jag några timmar o sen kom Z. Vi åkte till Skövde på lite olika hemliga saker. Men jag fick en rolig fråga som gjorde att jag fick gåshud över hela kroppen. Lyckorus kallas de ;)

Sen blev de en sväng till tandregleringen och där fick jag ta bort "tråden" jag haft bakom tänderna sedan jag tog bort min räls. Helt otroligt konstigt är det utan den. 5 år har den vart där, har verkligen en del av mig ^^


Sen kikade vi i lite mer affärer sen åkte vi o hämtade min pojk...

Ett par bollar och 4 tänder fattigare är han nu och 10-14 dagar ska han gå med tratten på sig och han är redan irriterad på den. Ikväll har han ätit lite för mamma för hon hade honom när jag o Z va och hämtade hans smärtstillande. O nu sitter jag här med honom bredvid mig. O jag lär inte vika från hans sida än på ett tag. Hoppas natten går bra. Han har inte kissat än men ska nog ut med honom en stund. Min älskling..

// fia . tyson är mitt allt <3



Kommentarer
Postat av: Evelina

naaaw lille plutten då! stackarn. hoppas han mår bättre nu! kram från kitty o evelina

2009-09-07 @ 20:55:23
URL: http://evielajna.blogspot.com
Postat av: Sara

Heej! vad hette din veterinär? Usch vad elakt att göra på det viset för honom! Stackaer! Santos brydde sig inte så mycket om tratten, nu kör han som en snöplog med den ;P I gruset dock :P kommer in och tratten är helt jordig. ( msåte ha tratten ute, han bara flyger på sitt sår annars. :/ ) hur går det med medicinen? Inga problem hoppas jag? Santos tar dom som inget annat, han vet nog knappt att det är medicin!



Hur gick natten? Och hur mår han idag? Kissat?

Santos kissade först andra dagen! var nog lite knasigt att kissa när det stramar så.. :/



Ha det bra! PUSSEN

2009-09-08 @ 15:09:12
URL: http://sarath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0