Lördagskväll.

Sitter i min soffa o softar. Är verkligen helt slut. Är det pga jobb? Eller psyke? Måste lägga om min livsstil, äter för dåligt så min kropp går på "lågfart" hela tiden o gör att jag konstant är trött. Finns inte en dag i veckan som jag känner mig pigg, är alltid trött :(

Veckan som vart har gått fort. Tisdagen var en jobbig dag då vi sa farväl av min underbara mormor <3 Jättefin begravning men det är aldrig kul. :( Saknar dig mormor.

Efter begravningen mötte jag Z, J, I, P, N o A i stan o vi gick o kikade lite o fikade :) Handlade 2 par nya tunikor :P

I onsdags jobbade jag bara. I torsdags va de dags o jobba den första förmiddagen på 2 1/2 vecka, det var jobbigt verkligen. Sen efter de åkte jag till Lidköping till Z, N o J o vi va o flängde omkring lite. Hade Tyson med mig, han va ensam i bilen o de gick bra faktiskt, han e så duktig min pojk :) <3

Igår så jobbade jag eftermiddagen sen drog jag till Ica o Polly o käkade tacos o kikade på Idol. Va verkligen astrött så såg bara första halvan av filmen "Earthsea" innan jag åkte hem..

O idag har jag jobbat från 8.30-16.15. Gick ganska fort på jobbet idag ändå, vart mkt folk :) Sen va jag o hämtade min Tyson o så har jag röjt lite, ätit god mat, skjutsat min bror o hans kompisar på en fest, kikat på film o ätit chips med dip o nu ska jag nog sätta på en till film..

Har förresten köpt mig ett Playstation 3, min bror sålde sitt så köpte de. De som e bra med hans är att de e första utgåvan så de går o spela PS2 spel på det så behöver inte köpa nytt GH ;) egentligen onödigt men ska nu inte köpa mig en, inte en enda jävla elektronikpryl förrän nästa år. De e dyrt o onödidgt som fan. Detta året har jag "bara" köpt en min laptop, en ipod o ett ps3. Suck på mig. Men fick så jävla bra lön så va tvungen o spendera lite ;)

Ne nu blir de film nr2. Är ledig imorgon. Så jag o Tyson kan soooova. Supersnälla Jocke tog o jobba åt mig, han e en ängel, ställer alltid upp. Borde finnas mer såna människor! ;) Sen ska jag  o Tysitys hjälpa Anders o Peter med flyttningen! Peter ska flytta hem till Anders igen o eftersom Anders hjälper mig så mkt med Tyson så hjälper jag dom i gengäld!

// fia . ps3 <3



(Har ju glömt o berätta att jag blivit mörkbrunt i håret också ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0