Ligger i sängen..

Snorig o jävlig är jag. Typiskt att jag ska bli sjuk o snorig när jag är ledig. :(

Helgen har jag spenderat på Ekudden i husvagnen.
Åkte dit i fredags, då bjöds de på kräft o räk soppa. Mums. Sedan blev de slappning i förtältet med vårt sällskap :)

Sov ut på lördagen. Va meningen att jag, Ica, Polly o Sara skulle åka till Lysekil men Polly jobbade sent så kändes som de inte va någon idé, dessutom kände jag mig lite snorigare än tidigare o huvudvärk så jag stannade hela dagen och slappade på ekuddens camping ;) På kvällen blev de grillning o en massa skitsnack från de vuxna, alltid kul o lyssna på Siw(mina föräldrars kompis), hon e en jävel på att prata! Haha!

Idag sov jag till 10 o sen har jag spenderat dagen med o ligga o vila i husvagnen och kikat när mina föräldrar o min moster o hennes gubbe har plockat ner förtältena. Säsongen e slut för detta året, men vi ses nästa år igen Ekudden :)

Sen åkte jag och Tyson hem för jag frös osv. Så röjde lite hemma först sen så satt vi bara o slappade  i soffan o de gjorde vi tills nu typ :) Gjorde lite mat emellan också!.

Skulle egentligen va vaken och kika på VMA men såg att de inte började med själva prisutdelningen förrän 3 o så länge orkar jag inte va vaken ^^ Synd att Blondinbella åkte för jag tror Kenza hade gjort ett mkt bättre jobb. Men upp till bevis inatt Bella. Vem vet, hon kanske inte skämmer ut Sverige totalt?

Anledningen till att jag ville kika på VMA är för att inatt släpps NEW MOON TRAILERN!!! ;D ;D ;D De ska bli så kul o se på den imorgon när jag vaknar. Fattar ni vad jag längtar tills den 20 November? NEEEW MOOOOON <3





Detta va en del av New moon filmen som släpptes för jäääätttelängesen känns de som. Men den som kommer inatt är ju som sagt den officiella trailern :D

Nej nu kanske jag ska fortsätta skriva på min bok och lyssna på Jonas Brothers(inne på deras musik nu igen) ;)

// fia - 68 dagar kvar till New Moons biopremiär!

Kommentarer
Postat av: Sabine - Utan dina andetag

krya på dig!!

längtar efter new moon :D

2009-09-14 @ 14:24:28
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Malin

Krya på dig!



Meeeh du missade ju lördagens höjdpunkt ju, Maxen och ja va ju och hälsade på :P

2009-09-14 @ 23:33:50
URL: http://sevmek.blogg.se/
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Visste du att Patrick Swayze dog inatt?

2009-09-15 @ 05:00:37
URL: http://fridabrems.blogg.se/
Postat av: sara

Men nääe, hade dom missat det? Det var ju inget vidre.. dom sa det till mig. vad knasigt. :S



HUr går allt annars med Tyson? Gått ngn kurs?

Krampuss

2009-09-15 @ 22:16:16
URL: http://sarath.blogg.se/
Postat av: sophie

sv: Okej, men det är det som är problemet att få in den oranga knappen, åhh jag blir helt störd och tröttnar så fort det går åt helvete för mig :P hahah!! Men jag skall snart sätta mig med GH och försöka :) <3

2009-09-17 @ 22:15:44
URL: http://sveneriksdotter.blogg.se/
Postat av: Emma

Kolla hit! Exklusiv tävling! -----> http://modette.se/Market/Annons/?classifiedId=21400

2009-09-18 @ 18:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0